Sokken probleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hier hadden we hetzelfde probleem, en Sock Ons waren de oplossing! Echt ideaal!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bambino sokjes! Die gaan ook van vriendin naar vriendin en iedereen vind ze super want ze blijven zitten)

3. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Een goede oplossing die ik ooit eens op het kdv had gezien waar ik werkte:van die kleine badstof haar elastiekjes om de enkel en dan de sok eroverheen slaan. Zit absoluut niet te strak en de sokken blijven echt aan. Heb het ook zo gedaan bij mijn zoontje. Als je dus sokken hebt die je om moet slaan dan is dit perfect.

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Oh wat een goeie tip! Die heb ik nog niet geprobeerd! Dankjewel! :D

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Deze dus, echt geniaal!!! Moet ze hier nu alleen wel een maat groter gaan aanschaffen, de kleinste zijn nu voort echt te klein hahaha

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier ook sock-ons en die werken perfect!

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Mijn dochter had een paar bambino sokjes gekregen, 1 dag gedragen en ze heeft nog steeds een striem op haar enkeltje. Die komen er hier dus niet meer in. In mijn ervaring blijven sokjes met een omslagrand van boven het beste zitten, zoals de Hema ribsokjes. Hema kniekousen daarentegen glijden hier in recordtijd uit. Nu in de winter ook lekker maillootjes onder de dunne broekjes als we 's ochtends op pad gaan.

Deel Deze Pagina