Tandjes in ledikant

Discussie in 'Verzorging' gestart door red88, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn dochtertje zet haar tandjes in haar ledikant (de zijkanten). Het bedje is al aardig beschadigd kwam ik vandaag achter.
    Ik weet dat er van die strips zijn die je erop kunt doen. Zag ze bij de babydump voor 13,95, maar neem aan dat ik er dan 1 heb en wil er 2.
    Iemand nog tips? Vindt 28 euro best veel geld ervoor nl.

2. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij verkopen ze ze ook bij de ikea maar geen idee hoe duur ze zijn. Ik zie ze namelijk ook altijd op die showroom modellen zitten en neem dus aan dat ze ze ook verkopen in de winkel.

3. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ja verkopen ze inderdaad ook bij ikea. ik had ze ook. volgens mij zijn ze daar goedkoper hoor, maar zeker weten doe ik het niet
    maar ik zou ze wel halen... splinters in de mond word je ook niet blij van (al zal dat niet zo snel gebeuren maar toch) of kapotte tandjes etc.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb eigenlijk geen idee, maar zou bytex niet helpen? Van dat vieze spul tegen nagelbijten?

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij Ikea kosten ze 3,99 per stuk. (Ze staan gewoon op de site.)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Passen die op elk bedje? Moet er nl. wel 30 km voor rijden dus ruil dan ook even niet zo snel meer.

Bytex vind ik nog wat te ver gaan, weet hoe vies ik dat vroeger vond en ze snapt het nog niet.

7. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Die van de Ikea passen alleen op de ikea-bedjes; niet doen dus (tenzij het een Ikea-bedje is;))
    Ben ook geen voorstander van die kribbe-bijters (dus van de babydump voor 14 euro)
    Wij hebben die ook geprobeerd en hij zou heel erg goed vast zitten, maar was de volgende ochtend al weer los. Heel irritant (die lijm-strip is dus bagger)
    Dit is tenminste onze ervaring.
    Kan je verder niet helpen met wat wel goed is, sorry!

Deel Deze Pagina