Als je 3e rangs zit bij deze musical zit je dan wel goed en kun je alles zien? Heb gehoord dat iedereen het goed kan zien omdat alles draait?! Graag jullie ervaringen
Ben naar de musical geweest en die is super gaaf! Wij hadden 1 e rangs, maar volgens mij kon iedereen het goed zien, Hoe verder de rij naar achter hoe hoger je zit, dus overzichtelijk. Alleen kun je de pech hebben als je net als ik een kleintje bent dat er dan net een reus voor je komt zitten... Geniet er van!
Wij zaten volgens mij tweede rang. Maar konden het echt goed zien. En als het zicht iets minder was geweest, dan nog was het voor ons de moeite geweest er naar toe te gaan. Vond het één van de beste musicals ooit!! En idd je draait rond en de zaal is niet zo heel groot. Ik zou zeggen doen!
Wij hadden 1e rangs maar wel helemaal tegen 2e rangs aan... vond het zelf al best ver weg maar je idd alles omdat het draait en het is zo'n gave musical!!
ff iemnd gesmst die er toevallig al geweest is, ze zat 3e rang maar had liever eerste gezeten, ze vond de musical zeker de moeite waard maar als je echt een liefhebber bent raad ze toch wel 1e of eventueel 2e rang aan