Dames, Ik dacht zojuist aan een documentaire die ik jaren geleden heb gezien en wilde hem aan iemand anders laten zien, tot mijn verbazing zie ik hem nergens meer op internet staan! Weet iemand waar die documentaire nog te vinden is?
Yups, en moet zeggen dat haar zus in die docu (die dus van the boy is mine) al een stuk wijzer is geworden.. maar haar zusje is dus ook zo'n drama geval.
Ja, ik zit met verbazing te kijken. Die andere tuthola is inderdaad een stuk wijzer geworden, mjah ik zie geen Soufian op het toneel. Ze was eerder wel net zo gek. Wat een ouders hebben die meiden.. Verschrikkelijk.
Het verbaasd me, dat die ouders nu praten over ohjee ze is zwanger terwijl ze voor die tijd ik weet niet hoe vaak samen testjes hebben gedaan.
Vind het nu wel jammer dat er niet te zien is waarom het kindje alsnog is weggehaald. Het leek er even op alsof ze echt haar best deed. Sommige mensen zouden echt verplicht aan de pil moeten.
The boy is mine gaat over een meisje, beetje verdwaald in het leven, met een kindje. Aan alle kanten wordt hulp geboden, de ene hulpverlener na de andere en ze doet er niets mee. Uiteindelijk raakt ze haar kind kwijt. De tweede documentaire in dit topic gaat toevallig over haar zus, die heeft iets minder hulp gekregen, maar is uiteindelijk ook haar kind kwijt geraakt. Ik geef hun ouders de schuld. Wat een referentiekaders hebben die meiden gehad zeg.
Is dat een heeeele oude docemtaire? Dat zij op een gegeven moment op 1 kamer met bed, bank en bedje woont ?
Net de docu gezien (link van umm), en in het filmpje kon je de naam van haar youtube filmpje zien, dus uit nieuwsgierigheid gezocht op die naam.https://www.youtube.com/user/TheTALISHA/videos Volgens mij heeft ze ondertussen nog een kindje gekregen, want ze plaatst daar ook een filmpje van. Of die ook weggehaald is zullen we nooit te weten komen.
Maar dit is het zusje he? Of is haar dochtertje uiteindelijk ook afgenomen? Zou eigenlijk een vervolg moeten komen, vond het erg interessant (ook triest) destijds.
Heb net ook de docu van het zusje gezien. Vind het echt zo triest, je ziet aan de hele uitstraling van het meisje dat ze diep ongelukkig is...
Luister even naar haar eigen liedje.. 'Now im grown i see what i did wrong because i lost my children because i didn't follow the path' ... iets in die trant. Ik hoop dat die twee lieve kindjes iets heel anders gaan worden dan mama of oma of tante.. als je dat filmpje met de kids afkijkt dan zie je dat ze waarschijnlijk bezoekuur heeft bij jeugdzorg ofzo. Triest. Al heb ik wel het idee dat ze nu meer rust heeft en iets gelukkiger is. In de docu is ze zo depressief dat ze volgens mij helemaal geen lichtountjes meer zag. Een kindje krijgen was voor haar denk ik een srukje hoop liefde en lichtpuntjes in haar leven. Jammer dat het zo afgelopen is.