Ben nu 3x geweest. 1x helemaal vooraan en met diner arrangement en pauze arrangement. Absoluut het geld waard!!
Ik vond het ook helemaal geweldig. Echt iedere cent waard. En ik zou er ook zo nog een keer heen gaan. Echt zo indrukwekkende. Wij hadden geen pauze arrangement, en ook niet gemist eigenlijk. We zaten wel 1e rang.
Het is echt de moeite waard. Ik zou eigenlijk wel voor de tweede keer willen,maar het geld hebben we niet. Ik heb mensen gesproken die al voor de 3de of 4de keer waren geweest
Ik vond het een mooie musical, maar zeker niet de mooiste ooit. Tarzan vond ik echt wel mooier. Wij zaten op de tweede rij, dus geweldig zicht! Wat me wel heel erg opviel was dat ik met mijn 26 jaar zo goed als de jongste was daar. De gemiddelde leeftijd lag toch wel minstens boven de 50 en vele van 65 en nog ouder. Niet dat dat nu heel erg is maar ik vroeg me echt af toen ik het publiek zo zag of ik er wel goed aan had gedaan om te komen. Mooi zeker, maar een tweede keer zou ik er mijn geld niet aan uitgeven.
Dan had je waarschijnlijk een avond waarop veel ouderen kwamen (uitje met stichting of vereniging) want ik heb bij 2 voorstellingen vooral jongere mensen gehad (tussen 20 en 40 jaar). En bij een andere heel wisselend publiek qua leeftijd.
Ik krijg nog altijd het schaamrood op de kaken als ik ergens "soldaat van oranje" voorbij zie komen. Wij hadden een arrangement voor kerst gekregen van mijn schoonouders. Diner, voorstelling, overnachting in het Oranjehotel en ontbijt. Supertof cadeau zeg maar! Maar we kregen dat met kerst en de voorstelling was in mei. Paar keer aan gedacht in de tussenliggende maanden, en veel zin in dus geen vuiltje aan de lucht zou je denken. Tot ik zomaar op een zaterdagnacht wakker schrik, mijn man wakker maak en zeg: wij hadden gisteren naar Soldaat van oranje gemoeten! Door drukte en stress op werk volslagen vergeten. Een cadeau van meer dan 400 euro. Schaam me er nog altijd voor tot op de dag van vandaag... Dus ik kan je helaas niet vertellen of het tof is
Het is natuurlijk een grote productie, maar het is ook erg veel geld. Je zou denken dat de kosten omlaag zouden kunnen als een show langer blijft draaien, de onvesteringskosten per show worden een stuk lager. Maar zo werlt dat helaas niet. Ik besteed het zelf liever aan de opera, daarbij heb ik toch het idee dat het wat beter besteed is.
Ja super leuk Annet! Zeker de moeite en het geld meer dan waard! Wij hadden een pauze arrangement en een diner vooraf. Ook 1e rang.