Wij zijn erover uit dat we graag een wat aparte naam voor onze dochter willen. Welke naam vinden jullie het leukst voor een meisje? Tex Mijs Pimme Lorijn
Ik vind ze allemaal niet leuk en ook niet voor een meisje.. sorry. Maar als ik moet kiezen uit je lijstje kies ik Lorijn
Origineel en apart, maar idd ook niet mijn smaak. Maar als ik moet kiezen, dan Mijs. Ik ken iemand die Mijsje heet. Ook wel apart
Ik hou wel van aparte namen maar deze vind ik allemaal niets, ik kan niet kiezen sorry Liever pomme of pom dan Pimme .
Ik dacht dat het een rijtje jongensnamen waren, maar bij Lorjin begon ik te twijfelen. Vind dat de enige beetje vrouwelijke naam er tussen.
Als ik eerlijk ben, dacht ik dat het jongensnamen waren. Vind ze allemaal niet zo... Maar anders Lorijn.
Sorry ik vind ze geen van allen leuk, je kind moet het er haar hele leven mee doen. Snap heel goed dat je geen top 10 of zelfs top 100 naam wil maar dit vind ik wel het andere uiterste
Eens.. ik hou ook wel van wat apartere namen maar dit. . Hmm.. Nee Ik zou dan voor lorijn gaan, of liever lorijne / lauraine
Niet mijn smaak, maar bij Pimme zie ik echt een schattig eigenwijs meisje! Bij Lorijn denk ik aan een papegaai (lorre)...
Ik dacht voordat ik het las dat het jongensnamen waren. Vind er niks leuks aan sorry. Mijn neef heeft een dochtertje Mijs-Meis gekregen. Geen idee hoe je het schrijft. Vond het maar een rare naam. Ik zeg namelijk ook heel vaak tegen onze dochters ´meis kom je even bij me´ oid. Als ik dan echt moest kiezen Lorijn
Hmmm, Pimme vind ik eigenlijk wel leuk. Tex (doet me denken aan Amerikaanse cast food; The TexMex Lorijn aan een papegaai Mijs, meisje... (Of hier in het Westland wordt het Mais...