Ben het wachten elke keer zoo zat..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamsVanRobin, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden, het onderwerp zegt het al..ik ben het wachten elke maand zooo ongeloofelijk zat :( al die spanning is het wel of niet zo en dan je lichaam die je zo voor de gek kan houden..ben er ff helemaal klaar mee. Dit is onze derde ronde en ik mag eigenlijk nog niet klagen, i know..maar toch!! Ik moet dit weekend ongesteld worden en heb al een week last van bepaalde dingen zoals heel moe zijn, stemmingswisselingen, rommelende darmen, dan weer trek dan weer nergens trek in, af en toe duizelig en gevoelige borsten waarvan die aders duidelijk zichtbaar zijn... Ik wilde het niet doen maar kon mezelf niet inhouden en heb tenet een week voor me nod toch een testje er tegenaan gegooit..die dus omowit is. Maar als ik zwanger zou zijn en al een week die dingen voel..zou ik dan nu al niet iets moeten kunnen zien?? Of kan dat echt niet?? En heb ook geen ochtendurine gebruikt en moest eigenlijk niet eens echt naar het toilet..had daarvoor iets gedronken en was dus bijna niks. Sorry haha ;) Ik maak mezelf echt he-le-maal gek en had me zo voorgenomen dat niet te doen. Ik denk zelf dat het deze maand niet raak is..maar toch de hoop dat het miss wel zo is...ohwww..

2. MamsVanRobin

En dan nog me temp die de ene keer 36.5 is en dan ineens weer 36.9..en dat meerdere keren op een dag :(

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi mamsvanrobin,

Je stopt met de pil omdat je zwanger wilt worden en worden is iedere maand die je moet wachten te lang.
    probeer het een beetje van je af te zetten (ik weet dat is heel makkelijk gezegt) maar anders maak je je zelf helemaal gek.
    het gemiddelde ligt immers op 12 maanden;)
    ik hoop dat je snel zwanger wordt en lekker kan gaan genieten.

Suc6 toi toi toi!

liefs,
    Miss C.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Tempen moet je alleen in de ochtend doen, als je net wakker bent, andere tijden hebben totaal geen nut om te meten.

Het is ook lastig al die kwaaltjes en dingetjes. Ik let er al niet eens meer op. Heb maanden gehad dat ik vanalles voelde en toch gewoon ongesteld werd. Dus nee dat doe ik niet meer. ;)
    Gewoon afwachten haha. Maarja dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan, i know. ;)

Komt goed, probeer afleiding te zoeken, ga lekker lezen of een hobby doen. En gewoon pas testen op NOD of later. ;)

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    mag ik vragen waarom je meerdere keren per tempt?!
    je mag toch alleen temperaturen als je net wakker bent en nog niet uit bed bent geweest of heb ik 't fout?!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Een week voor je NOD is echt veel te vroeg

7. MamsVanRobin

Thanks voor jullie reacties!! De reden dat ik een paar dagen veel getempt heb is omdat ik serieus dacht dat ik de griep kreeg ofzo...omdat ik me dus zo beroerd voelde de afgelopen dagen..en bij die 36,5 en 36,9 moet nog een halve graad bij...omdat ik onder me arm tempte..tenminste ik heb gehoord dat dat moest :( Ik ga proberen me gedachte te verzetten want ik maak mezelf idd helemaal gek..:( En 6 dagen voor tijd testen is wel erg vroeg, maar vanwege al die "symtomen" en mijn ongeduld dacht ik..ach laat ik het is proberen...geen goed id dus ;)

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Bij mij is het nu aan het minderen omdat ik meer peace heb met het feit dat mijn lichaam dan nog maar eventjes moet herstellen na de spiraal.. Maar ik snap rond ronde 3 is het eventjes tandjes bijten en even goed k*t maar je komt er vanzelf wel :)

9. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dit is ook mijn derde ronde maar wat is geduld opbrengen in zo een situatie moeilijk zeg. Ik dacht altijd nou wanneer ik kinderen wil dan komt het wel..Nu wil ik zo graag een kleintje en het wachten is verschrikkelijk.. Zoals je zegt je mag na 3 rondes nog niet klagen, maar dat is echt moeilijk. Succes en ik hoop dat we beide binnenkort in verwachting zijn. Dat hoop ik voor elk stel met een kinder wens !

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    herken het nog wel ja :) hebben 8 rondes op dit kleine hummeltje moeten wachten, maar geloof me. achteraf vergeet je dat allemaal ;)
    ik kan me die vreselijke teleurstellingen en dat wachten niet meer herinneren :) zit alleen nog maar op onze roze/blauwe wolk. hopelijk helpt dat een beetje :)

11. MamsVanRobin

Gelukkig zijn er meer meiden die het wachten zat zijn, en die er elke maand meer tegenop gaan zien. En idd het zijn nog maar 3 maandjes dat ik en nog een paar dames hier bezig zijn en eigenlijk totaal geen reden om al te klagen/teleurgesteld te zijn...maar ook dan duurt het wachten langgg als je iets graag wilt...stel je voor dat je een jaar of langer bezig bent :( dat lijkt me geestelijk erg zwaar. Het is al een wonder als je zwanger raakt en een nog groter wonder als het daarna ook nog eens gezond blijkt te zijn en het goed gaat. Ik heb al een zoontje van 5 en ben daarnaast nog 2x zwanger geweest en toendertijd duurde het ook ongeveer een half jaar voordat ik zwanger was...maar ben zo bang dat het nu helemaal niet meer gaat lukken. Heb ook te horen gekregen dat ik miss een te snel werkende schildklier heb en dat komt zwanger worden ook niet ten goede. Over drie maanden moet ik weer bloed prikken om te kijken of dat echt het geval is, nu zagen ze alleen dat mijn hersenen langzame seintjes uitzend naar de schildklier..aan de bloedwaardes was nog niks te zien. Hoop dat we allemaal snel een posietieve test in handen mogen hebben en we net als beckje het straks allemaal vergeten zijn, want het is het wachten zeker waard!! :D

12. MamsVanRobin

@ viod

Ik heb al vaker reacties van jou gelezen en vind het leuk om te zien hoe je mensen altijd probeerd moed in te praten en zo betrokken bent. Mijn spiraal is er sinds een jaar uit en pas sinds een maandje of 2 is mijn cyclus beter aan het worden..28 dagen ongeveer..maar dat heeft echt een tijd geduurd en wie weet krijgt het weer een terugval. Hoelang zijn jullie al bezig en hoelang duren jou cyclussen nu gemiddeld?? En jij bent toch ook begin 20??

13. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Ik snap je wel hoor. Ik ben zelf ook pas net bezig. Vandaag na drie weken een positieve ovulatietest gehad, dus gelukkig heb ik niet heel lang hoeven wachten. Nu hopen dat het raak is, en of sowieso mijn menstruatie wat langer uitblijft (was afgelopen keer 5 dagen na ovulatie), zodat ik het gevoel heb dat mijn lichaam in ieder geval wel een beetje werkt.

Iedere maand is een maand teveel, dat is voor iedereen zo. Ik wil het ook zo graag, zit al helemaal te denken hoe leuk dat is met de kerst het tegen iedereen vertellen enzo. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, daar heb ik in ieder geval veel steun aan.

Hoewel ik het iedereen gun om meteen zwanger te raken, vind ik het 'fijn' om te zien dat meerdere mensen dit gevoel hebben, zodat ik me niet zo alleen voel hierin.

Succes!!

14. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Pff als je eenmaal hebt besloten er voor te gaan is elke maand te lang, maakt denk ik niet uit of je nou 'nog maar' 3 rondes bezig bent, of een stuk langer. Helaas zo weinig aan te doen he!

Deel Deze Pagina