Solgar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Richa, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Net bij de Etos : Solgar gekocht, die mevrouw zei dat dit het aller beste is, omdat het 100% natuurlijk is en niet chemisch blabla....
    Ze begon ook over visolie, ze zegt als je dat ook nog eens binnen krijgt, ben je echt TOP bezig...... VOnd het wel grappig, uiteindelijk toch gekocht, want ja je wilt natuurlijk wel het beste..

heeft iemand hier ervaring mee?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ken het niet ik heb alleen gewone foliumzuur geslikt tot 14 weken zwangerschap.
    ik heb puur mama geslikt en huismerk foliumzuur.

hun kunnen wel zeggen dat het het beste is dat solar, hun willen wel verkopen aan jou.

3. moeders

moeders Lid

14 feb 2007
    54
    0
    0
    Hoi Richa,

Ik slik al drie zwangerschappen de multivitaminen (prenatal nutrients) van Solgar en ben er erg tevreden over. ook tijdens de periode dat ik borstvoeding geef slik ik het. Of het het allerbeste is, weet ik niet, wel is het een heel goed product met een hele goede samenstelling. Enige nadeel is dat het erg duur is. Geloof meer dan 20 Euro voor 60 tabletten.

Groet,

moeders

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Solgar is idd goed spul, alleen erg duur vind ik ;)

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Klopt, Solgar is een erg goed merk en inderdaad niet-chemisch!

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik neem ook die van Solgar.

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Volgens mijn vriend (=drogist) is Solgar idd echt heel goed! Hij probeert het mij ook altijd te voeren, maar ik krijg ze echt niet weg... die pillen/capsules zijn zooo groot.

8. Pindy

Pindy Lid

21 okt 2007
    15
    0
    0
    Ja die slik ik ook. Het schijnt dat je ze vooraf, gedurende en na de zwangerschap kan blijven slikken. Vooraf om je lichaam voor te bereiden om een eventuele zwangerschap, tijdens zodat je voldoende pitamientjes binnen krijgt en daarna om sneller te herstellen van de bevalling.

Ik vond het een fijn idee om voor een hele lange periode 1 product te kunnen gebruiken in plaats van verschillende producten die afgestemd zijn op een bepaalde periode.

Succes ermee!

Deel Deze Pagina