Ik heb echt zooo lang zitten denken over een surprise-idee voor mijn schoonvader... Nu heb ik nog een oud kastje waar ik een boekenkast-surprise van kan maken en ik heb heeeel veel boeken liggen die ik als fopcadeautjes kan kaften, waartussen dan ergens het originele cadeau verstopt zit. Nu wil ik gaan inpakken en bedenk me opeens of het wel leuk genoeg is. Een collega vond het idee leuk 'en dan met allerlei aanwijzingen ertussen' Eh ja, klinkt goed, maar er was geen tijd meer om verder te vragen hoe ze dat voor zich zag en ik wil nu graag beginnen. Is het leuk genoeg om boeken te kaften, een passend gedicht erbij...klaar? Of heeft iemand een goede tip??
Misschien in de boeken telkens een kort gedichtje en dan ergens anders het kado verstoppen zodat de korte gdichtjes samen de aanwijzing zijn?
Hmhm...(denk, denk). Dus in elk boek een apart gedichtje en dan bijvoorbeeld een sleutelwoord dik drukken en met verschillende sleutelwoorden een zin maken?? Zoiets??
Kun je van je kastje niet iets volledig anders doen? Bijvoorbeeld (beetje afgezaagd misschien) een openhaard maken? Tafeltje erbij met een glas wijn en een goed boek om te lezen? Of je gebruikt wel je boeken, maar in elk boek in je boekenkast zit een klein grapje. BV een chocosintje, marsepein, klein flesje drank, een chocomuntje, een pen......noem maar op. ik bedoel dan dit idee Sinterklaas surprise met de titel: Boek met geheim
Ik vind de surprise leuk genoeg. Natuurlijk is er ruimte voor verbetering (zie de tips in dit topic) en als je zin hebt pas je ze toe, maar anders laat je het bij je eigen idee.
Tennes, helaas is het een drievakskastje...moet nog even nadenken wat ik er nog mee zou kunnen... De boeken die ik in gedachten had zijn helaas niet om te slopen... Berte, dankje Perfectionistisch ben ik wel, dus sowieso altijd ruimte voor verbetering
Ik vind het trouwens wel een goed idee Tennes, om even te kijken of ik nog ergens aan 'sloopboeken' kan komen en dan zoiets kan doen