ik heb in augustus een keer mijn haar donkerbruin geverfd, alleen was het pikzwart geworden.. nu wil ik het al zoooo lang lichter hebben.. heb het al 4x geverfd in lichtere kleuren maar niets helpt
Donker kunstmatig pigment kun je niet lichter verfen, dat moet echt ontkleurd worden. Laat dat alsjeblieft bij je kapper doen.
heb het ook eens gehad, heb toen bij de kapper lichte plukjes laten verven en paar weken later weer, was het snel een stuk lichter. Koop nooit weer een donkere kleur bruin, nu altijd donderblond of lichtbruin..
en weet iemand misschien hoe duur het ongeveer word als ik het bij de kapper laat ontkleuren en een lichtere kleur er in laat zetten..?
Hai Ilovemybeeb, Ikzelf ben kapster geweest, en pleassse doe het niet! Het is zo ontzettend slecht voor je haar om het te ontkleuren. Ontkleuring trekt het pigment uit je haar, dus de kleur van de verf en je eigen haar kleur. Kosten is ongeveer 30 euro ontkleuren, meestal moet dat twee keer met zo'n donkeren kleur, en verven ook ongeveer 30 euro. Rekening alles bij elkaar maar op zo'n ruime 110 euro! Om je haar te verzieken weliswaar Je haar kan er zo droog als stro van worden, en dat komt zelden goed. Ik heb veel meisjes in de salon gehad die hun haar te donker hadden geverfd en het weer lichter wilde. Na verschillende warnings heb ik het gedaan, maar blij waren ze achteraf niet.. Zoals eerder gemeld is, kan antiroosshampoo goed helpen! Wel de echte goede van Head & Shoulders. Tevens kan je Zilvershampoo bijvoorbeeld van Schwarzkopf proberen. Maar het staat je hartstikke goed hoor je haar zo, niets mis mee Succes, ik hoor het wel! Liefs Kim
bij mij wilde ook niemand ontkleuren, door verschillende kapsalons werd dat echt afgeraden. Toen maar lichte lokjes, en toen meer en nog meer en toen had ik mijn haarkleur terug.
Bij mij was het ook pikzwart geworden! Ik ben in verschillende kapsalons geweest en niemand die het aandurfde! Uiteindelijk toch een gevonden: Cosmo hairstyling. Ze hebben het twee keer moeten ontkleuren en daarna donkerblond geverfd! Wel is een pluk haar door de ontkleuring afgebroken waardoor ik een aantal weken met een rechtopstaand plukje moest lopen Maar dat was met haarlak weg te werken! Nu ben ik een half jaar verder en kan ik het uit laten groeien zonder dat je een enorm kleurverschil ziet. Het plukje is inmiddels langer geworden en valt niet meer op! Alles in totaal was ik op die dag 185,00 eurie kwijt! Succes ermee!
oh oh nu durf ik het al niet meer te ontkleuren maar ik ben allergisch voor head en shoulders dus ga maar die zilvershampoo proberen, word het daar echt lichter van? ik vind dat donkere echt verschrikkelijk bij mezelf haha en is lichte plukjes erdoor heen nog een optie?
is er een kappersgroothandel bij jou in de buurt? misschien kun je daar eens vragen.er is ook iets wat kunstmatig pigment uit je haar trekt zonder het te ontkleuren en is niet zo aggresief voor je haar. ik gebruikte dat ook altijd als ik me haar wat lichter wilde verven. dit produkt is speciaal gemaakt om kleuringen ongedaan te maken en werkt dan ook het beste als je haar pas is geverf. maar ik heb het vaak ook veel later gebruikt en ik vind het super spul. het is wel de bedoeling dat je je haar dan wel daarna in de gewenste kleur verfd. groetjes
ik vind het je idd ook niet misstaan maar goed je moet je er zelf goed bij voelen he idd evt zilverschampoo proberen
Je hoeft het niet te ontkleuren, dikke onzin. Ik had ook pikzwart haar geverfd en de kapper heeft er die dag erna een donkerblonde coupe soleil in gezet en het oogde gelijk een stuk lichter en het was echt prachtig. Ze heeft niets ontkleurd, was absoluut niet nodig volgens haar. Ik was 43 euro kwijt.
met had&scholder wassen hoe je het schrijven mag. Toen ik bij de etos werkten en mensen kwamen met klachten over de haarverf en je vroeg waar ze mee wasten waren het mensen die altijd die shampoo gebruikte dus een fles halen en wassen wassen en nog eens wassen maar
had ik dus ook als je een mooie kleur nuance erbij neemt is het mooier dan een hele bos haar in een kleur, ik vond het toen ookhelemaal super. Ben twee keer geweest want ik had wel heel dik/veel haar.