TILBURG (ANP) - Ramazan Gundes uit Tilburg heeft zijn beloning van 20.000 euro niet uit hoeven keren om zijn hond terug te krijgen. Het dier, een Kangal, is op eigen kracht huiswaarts gekeerd. Dat liet Gundes maandag weten in het Brabants Dagblad. De hond liep 10 februari weg toen het zoontje van Gundes hem uitliet in de bossen rond Tilburg. Een grootscheepse zoekactie met vliegtuig en speurhonden leverde niets op. Ook de vele tips die na de uitgeloofde beloning binnenkwamen, hadden geen resultaat. Jammer nu kunnen we dat geld wel vergeten ](*,) hahahahah, maar mooi dat de hond weer terug bij zijn baasje is! liefs Es
Ramazan Gundes uit Tilburg is dat een BN`er ofzo? ken die naam niet.... wel blij dat z`n hondje terug is!
oh wat goed zeg ben blij voor hem dat zijn hond terug is ps ik vond het wel een mooie hond maar goed smaken verschillen he
Ik vind ze ook mooi Caruli. Maar stel dat ik hem had gevonden en hem braaf naar zijn eigenaar had willen terugbrengen. Stel dat het schatje dan niet meewerkt...dan heb je er toch een aardige kluif aan om hem in je auto te krijgen. Ik zie me hem/haar niet even optillen.
En tis toch waar gebeurd Wij hebben ons rot gezocht hier in Tilburg Balen zeg dat ie zelf weer naar huis is gegaan. Wij hadden het geld goed kunnen gebruiken
idd ja ik keek extra rond maar helaas.... zag opeens iemand met zo'n hond... denk heej en toen keek ik beter was het de andere hond van hun grr... ze wonen hier in buurt
nou dat bedoel ik, ik woon daar ook. mij lijkt dat je dat beest echt niet zo over het hoofd ziet hoor... en toevallig dat hij nu geen beloning hoeft te geven.. als die hond daar al 1 week rondliep, had echt wel iemand hem gezien en de eigenaar gewaarschuwd, toch voor 20.000 euro?!
Omdat sommige mensen nou eenmaal gek zijn, media aandacht etc.. Heb het hele gebeuren niet meegekregen, maar heb wel twijfels. Alleen al vanwege het vliegtuig verhaal..zou er werkelijk toestemming worden gegeven een vliegtuig in te zetten voor een zoektocht naar een hond?
Yep...hier vliegen bijna dagelijks van die vliegtuigjes rond. Gewoon rondvluchten. Dus waarom zou hij zo'n vliegtuigje niet ff (of een paar uur) gehuurd kunnen hebben? Blijkbaar heeft ie geld zat
nou op tv vertelde ie anders, vrienden hadden ook geld bijeen gelegd en kwamen zo op de beloning van 20,000 euro... ik woon daar dus ook....... maar geloof het niet zo! idd een beetje media aandacht is natuurlijk leuk!
Ok. Ik geef me over Ieder mag het zijne er van denken welles nietes welles nietes.... Hij heeft iig een hond. Of is dat ook niet waar!?
ja dat zal best wel, nouja hond? leek me meer een kalf zo groot (volgens mij weegt een kalf niet eens 85 kilo..)