Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Wii. Helemaal happy, hopelijk is de Wii-Fit een beetje wat ik er van verwacht en kan ik daarmee wat meer in beweging komen... Maar goed, voor de fun is de Wii natuurlijk ook wel leuk dus ben op zoek naar leuke spellen. Dus, deel je favoriete spel want ik kan wel wat tips gebruiken!
Wii-Fit ben ik zelf groot fan van! Ben mede door de wii-fit in 1 jaar 17kg afgevallen. Elke dag even half uurtje 'sporten' Verder heb ik Guitar Hero 3 & 5, wat ik persoonlijk ook erg gaaf vind. Ook Grand Slam Tennis is erg leuk, en Wii sport Resorts is ook leuk om te doen! We hebben ook Call of Duty 3 maar die vind ik niet echt wat, moet ik nog in zien te komen, en Samba de Amigo is ook wel geinig. Je hebt echt erg veel spellen, keuze zat
Mario Kart. Zijn wij helemaal verslaafd aan ! Je kan ook online spelen tegen andere mensen (vrienden, maar ook gewoon onbekende). Je speelt dan voor punten, dus je doet t ook "ergens voor". Het is even inkomen, je moet de levels leren kennen, maar na een weekje zit je er goed in, haha! Tis niet dat wij het jaren lang dagelijks spelen, maar als de Wii weer eens uit de kast wordt getrokken, zijn we weer elke avond een week lang aan het mario karten.
Hier ook de Mario Kart....bloedje fanatiek word ik er van Nu ook aan het wii-fitten...de eerste kilo is er af! Heb er gewoon spierpijn aan over gehouden!
Paper mario New super mario bros Kirby's epic yarn Super mario galaxy 1 en 2 Donkey kong country returns Dat zijn mijn favoriete en helemaal niet moeilijk om te spelen als beginnende speler
Wii Dancing stage hottest party (dansmat) helemaal super!! Leuke nummers en goed te doen. Ik heb zo'n lol gehad met de buuf die ook zo'n dansmat had gekocht. Kids de deur uit en wij dansen hahaha.
super mario kart met stuurtjes (kids spelen het nu ook) zelda wii sports (altijd lachen met bezoek ) tak is een leuke adventure wii fit/plus ook een tijd gedaan nu alweer even niet. donkey kong zou ik nog wel willen en ik heb net 2 games via marktplaats besteld; super paper mario en driver!
Alle Mario spellen zijn superleuk! Donkey Kong ook heel leuk, alleen als je heel fanatiek ben dan kan je wel 3 dagen spierpijn er aan over houden, Als je m om laat bouwen met software,dan houd je gewoon je garantie (want hij word niet opengemaakt) maar je kan wel gekopierde spellen spelen. Echt deaal!!!! Als je alles origineel moet kopen, pfff, schud je portemonnee maar leeg dan. In ieder geval heel veel plezier!
Raving rabbits super mario en mario kart wii sing (is vooral leuk om met een groep te doen) en gewoon dat wii sports (bowlen en tennis vind ik erg leuk)
Wii Party is erg leuk om samen of met meer mensen te doen. Maar dan heb je wel meerdere controllers nodig. Wii Sports Resort is ook leuk, kun je samen bowlen, tennissen, enz. Ik gebruik de Wii voornamelijk voor het afvallen, ik doe elke avond een uur Wii Fit Plus (steps plus, boksen op super advanced niveau en een island lap joggen). Ik ben in combinatie met lijnen daarmee inmiddels 18 kg afgevallen. Ik heb net een nieuwe dance workout gekocht voor de variatie. Mijn man doet voornamelijk Sports Resort en Formule 1.
Mario Party (erg leuk voor de kleintjes) Super Mario Bros (geen uitleg nodig) Mario Galaxy Mario & Sonic op de Olympische (winter) spelen Mario Kart Wii Play Wii Sports
Leuk om al wat tips te lezen. Ga na de vakantie maar eens op zoek! De Wii is hier ook in huis gehaald in combinatie met de Wii-Fit Plus. Moet namelijk hoognodig van m'n zwangerschapskilo's af (er zitten er nog 12 teveel aan na 2 zwangerschappen in 2 jaar tijd) dus ik hoop dat dit me een beetje ga helpen. Ben niet zo van het sporten buitenhuis dus we gaan dit maar eens proberen. Manlief en ik hebben de eerste avond gelijk al fanatiek staan boxen tegen elkaar, we waren na een kwartier al goed moe....
zelda vind ik helemaal geweldig ook de collectie voor de gamecube *die je trouwens ook op de wii kan doen Super mario bros Mario kart Mario olympische spelen Mario party nouja alles Mario haha
Mijn favoriet is zeker weten Pikmin! Echt zooo grappig Wij hebben hem verkocht, mijn man gebruikte hem niet, 2 keer in totaal heeft hij ermee gespeeld, dus nu hebben we een PS3 maar daar is helaas geen Pikmin voor