sollicitatie--> Aangenomen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Marian, 9 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zo'n buurtcentrum lijkt me inderdaad ook best wel leuk! Lekker veel variatie lijkt me...
    Leuk Javaanse feesten! Ik ga ieder jaar naar Indonesie op vakantie, de feestjes daar zijn altijd erg goed!
    Als die feesten van jullie er net zo aan toe gaan als de feesten in Indonesie dan hoef jij je niet te vervelen...

    Zelf heb ik al veel verschillende dingen gedaan in de horeca; Van de keuken van een luxe restaurant tot een eigen kroeg en van catering tot brasserie. Ik mis alleen de hotelervaring nog, maar of het daar ooit van gaat komen?

    Marian
     
  2. san78

    san78 Fanatiek lid

    14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    wel leuk dat je van alles gedaan hebt.
    ik heb ook nog in verschillende winkels gewerkt als assistent bedrijfsleidster.

    ik heb ook in een luxe restaurant gewerkt en een chinees restaurant en in een snackbar enz.

    ik hoop dat je het er straks naar je zin hebt.

    liefs san.
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Gefeliciteerd Marian!!! :D :D
     
  4. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hallo allemaal,

    Mijn eerste dagen werk zitten er op. Veel nieuwe indrukken en weer erg wennen om met zware :( dienbladen kilometers per dag afsjouwen! Moet wel zeggen dat het leuk is om weer voor andere mensen bezig te zijn, ze blij te maken! :)
    Ik heb al op drie verschillende afdelingen gewerkt in drie dagen tijd. Ze plaatsen me overal! :confused: Ik zie veel nieuwe gezichten en kan de namen van mijn collega's amper onthouden, wat een groot bedrijf is dat zeg!

    Nu vrij totaan maandag, kan ik vandaag en morgen weer in mijn eigen winkel zijn. Moet zeggen dat het wel fijn is dat ik dat ook nog heb, iets van mezelf. Weer voor een baas werken na zoveel jaren is erg wennen!

    Groetjes,

    Marian
     
  5. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    Liefs, An ;)
     

Deel Deze Pagina