Hoe vaak scheer jij je benen?

Discussion in 'De lounge' started by Luciaatje, Mar 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Een heerlijk nieuw nutteloos topic! Hoe vaak scheer jij je benen en met wat en waarom, etc?

Ik 1x in de week, meestal op 's zaterdags na het douchen. Met wegwerpmesjes en scheerschuim van de etos voor ladies. Vind ze daarna heerlijk zacht. Oksels doe ik meestal onder de douche gewoon, heb benen ook weleens onder de douche gedaan, maar vind ze dan iets minder zacht. Oh ja en na het scheren lekker body lotion erop!

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ooit een keer gedaan en daarna nooit meer :)

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Onder de douche met een venus scheermes :)
    Hmm zoon 2 a 3x per week..:)

Oow en waarom? Hou niet van haren :D

5. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Om de dag, tijdens het douchen. Van droogscheren krijg ik jeuk en rode bultjes.

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Oh en voor de dames met nooit, doen jullie dan iets anders zoals waxen o.i.d. of helemaal niks? En zo nee, vindt jullie man dat dan niet erg? :D De mijne wel namelijk whahahaha!

7. Within

Within Niet meer actief

In de zomer epileer ik ze.. erg pijnlijk maar wel een paar weken glad. Zodra het weer legging/broeken tijd is scheer ik ze gewoon niet met uitzondering van de kerst wanneer ik een mooie panty aan heb.

O ja! en na het scheren/epileren zwitsal erop :p

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb geen haren op me benen alleen een paar haartjes op me knieen die ik dan wel weg haal maar veder valt er niets te scheren;)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ja ik ook

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

In de winter ben ik er wat lakser in dan in de zomer. :D

Maar 2 keer per week in de winter en in de zomer zodra ik weer stoppels voel.

Oksels en muts hou ik goed bij hoor.

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik haal (bijna) elke dag een scheermesje over mijn benen en mijn oksels tijdens het douchen. Het is een soort tic net als elke dag mijn haar wassen. Ik sta er niet eens meer bij stil..

12. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Bij iedere douchebeurt.. Dus zo om de dag..

13. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke nooit :D

Ik heb op mijn benen alleen van dat dun, vrij afgesleten en afgebleekt haar staan, valt voor mij echt niet genoeg op om het af te doen. Als ik het zou afdoen (ooit één keer gedaan) dan komt dat donker terug, en toen heb ik toch gevloekt hoor, heb super lang mogen wachten tot het terug minder opviel. HAd geen zin om er dan maar een gewoonte van te maken.

Ik scheer eigenlijk alleen mijn oksels, en dan nog alleen als ik een jurkje aanmoet, of het echt heel heet is buiten :) Gewoon met het scheermachine dan, geen gepruts met crèmes of was, daar heb ik geen geduld voor :p

*edit*

En mijn man zaagt daar niet over hoor, hij heeft wel wat meer haar staan dan ik :D:D

14. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

Feb 3, 2012
    1,595
    477
    83
    Female
    in de winter als het me echt stoort , zoiszo me kerst fzo.
    in de zomer 1x per week

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nooit, heb geen haren op mijn benen. Heel af en toe zie ik een haartje maar die is gewoon blond...en zie je eigenlijk niet...alleen als je er met je neus zowat bovenop staat...hihi

16. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Bij mij groeit het echt heel snel weer aan, vandaar dat ik het ook in de winter probeer bij te houden. Als ik het een maand niet doe moet ik ze daarna 3x scheren ofzo omdat het dan echt lang is (in verhouding dan, kan er geen paardenstaart in leggen hoor ;) )
    Mijn moeder heeft ook helemaal geen haar op dr benen, ben super jaloers!!

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

pfff 1 keer per 2-3 weken in de winter 4-5 weken ofzo, ik heb niet echt veel haargroei ik laat nu IPL doen voor mijn bikinilijn en oksels us heb meteen mijn benen mee laten nemen maar was eigenlijk niet echt nodig, oksels hoeven ook maar 1 keer per week echt.

18. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    2x in de week onder de douche, met Gillette Vibrance mesje, en scheerschuim net wat we we op dat moment hebben, maar meestal Gillette scheergel/schuim.

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik doe het vaak onder de douche, meestal zodra ik stoppeltjes voel. Doe het gewoon met douchegel, die gaat schuimen, lijkt op gel en als je dat er op smeert word het soort schuim, droog scheren doe ik niet, krijg ik ook rode plekjes van.

20. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Wat is droog scheren? Is dat niet onder de douche of niet met schuim?

Share This Page