Van het weekend is onze ziggo box ermee gestopt bleef maar loeien, direct ziggo gebeld en hun ontvingen ook geen signaal meer dus vandaag een nieuwe box gekregen. Deze wil mijn man net installeren (hij is een hele handige Harry) maar de tv blijft zwart. De afstandsbediening van de tv kunnen we nergens vinden dus heeft hij de nieuwe ziggo afstandsbediening gekoppeld aan de tv, hiermee gaat de tv aan en uit maar dus geen beeld. Ook het source menu kan die niet veranderen. Ziggo zegt: tv kapot. Maar ik vind het allemaal iets te toevallig.....
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/zwart-beeld-oplossen/#mijn-beeld-is-helemaal-zwart-zonder-foutmelding/via-een-mediabox/Nee%2C%20het%20beeld%20blijft%20zwart/Nee
Hdmi kabel vernieuwen Via je telefoon peel smart nog iets downloaden, daarmee kun je afstandsbediening van je tv zoeken en gebruiken vanuit de app. Media box in andere Hdmi ingang op tv doen. Aangezien je zegt dat het via laptop ook niet werkt is het onwaarschijnlijk dat jullie tv het probleem is.
Is het opgelost? Anders mag je mij wel pb doen werk in een call center op technische helpdesk dus krijg deze vragen regelmatig
Even de tv aansluiten op de gewone kabel dus zonder kastje er tussen. Dan kun je ook zien of je beeld hebt.
Inmiddels is er iemand van ziggo geweest, de tv is inderdaad kapot. Hoe is een raadsel maar gaan wel achter een vergoeding aan. Nieuwe box thuis gekregen, deze ook kapot (HDMI uitgang) zucht