Even mijn frustratie uitten hoor, voor ik straks om 14 uur een sollicitatiegesprek heb. Ik heb gesolliciteerd op een functie op een verpleefafdeling in een verzorgingshuis bij mij in de woonplaats (scheelt me een uur reistijd op een dag). Nou heb ik dus net mijn dochter naar mijn schoonouders gebracht om op te passen en de werkster is er ook. Begon mijn schoonmoeder (of loeder) al meteen met het verhaal dat ze had gehoord vab de werkster dat de leiding daar erg slecht was ( kan onmogelijk nog slechter zijn als waar ik nu zit, maar goed) en dat ik daar maar beter niet kon gaan werken maar juist bij een ander verpleeghuis. Daar schijnt het dan wel weer erg goed te zijn, als jullie hem nog snappen..... Dat wil ik nou juist niet horen voor ik op gesprek ga, ik ben namelijk allang blij dat ik eens ergens uitgenodigd wordt en dat het niet zo is dat ik na een brief verstuurd te hebben ik niet eens een reactie krijg!! Ben ik nou de enigste die denkt dat ik dat soort dingen niet eens zou vertellen vlak voor een sollicitatiegesprek?? Nou ja het zal in mijn geval wel schoonmoeder-eigen zijn, haar kennende... Bedankt voor het lezen, ik ben mijn frustraties in elk geval even kwijt en kan straks met een goed gevoel mijn solliciatie in!! (al begin ik wel wat zenuwachtig te worden)
Toen ik 6 jaar geleden ergens solliciteerde kreeg ik van mijn man en zijn moeder te horen dat die baas een eikel is. Ik eigenwijs als dat ik ben gewoon gesolliciteerd en heb er toch dik 4 jaar gewerkt. Gewoon gaan en die verhalen even links laten liggen en niet aan denken. Misschien vind jij het allemaal meevallen als je daar wordt aangenomen.