Ik vind het maar vaag onze snorrie is ziek Hij heeft een extreme longontsteking We dachten al wat valt hij af en hij slaapt veel totdat we ineens gepiep hoorde en hij moest zuigen naar lucht Gelijk om half 10 savonds naar de d-dokter en die gaf hem zijn normale anti bio Hij is een ziekelijke katertje al vanaf zijn geboorte Het ging net goed met hem en ineens poef weer ziek... Wat ik nou zo vreemd vind is dat hij snel veranderd in een skeletje terwijl hij goed eet en drinkt... Ik ga maandag weer heen met hem Zou het een imuun ziekte zijn dan? Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik ga zo ook speciaal voer halen waardoor hij tenminste even kan bijkomen van zijn afvallen... We geven hem en de rest van de poezels altijd kitte kat...
Ik ben geen dierenarts, lijkt me inderdaad beter om even met hem naar de dierenarts te gaan. Die heeft ook speciaal voer. Als hij lusteloos wordt zal ik nu al de dierenarts bellen die weekend dienst heeft. Sterkte! Zielig hoor!
Hij is gisteren net naar de d-dokter geweest en die heeft hem anti bio gegeven met een prednisonprikje Ik kwam toevallig de dokter tegen in de supermarkt en hij vond het ook vreemd dat hij ook nog eens afviel Maandag ga ik speciaal voer halen om hem aan te laten komen Net als iams maar de naam weet ik even niet... De dokter zei nog dat hij 2 maand geleden onderzocht was voor katten ziekte en leukemie en dat had hij niet Na deze 10 daagse kuur gaat hij hem beter onderzoeken met bloed onderzoeken... En ja hij komt buiten,de dokter denkt nu aan een imuunziekte... Het is zo sneu...