ik ben sinds juni gestopt met de pil. de eerste menstruatie ging gewoon zoals normaals. de tweede keer had een bruine gloed gehad en toen een paar dagen niks. toen anderhalve dag vloeide ik een klein beetje (normaal gesproken is het de eerste dagen erg veel en daarna bijna niks) en daarna helemaal niet meer. ik heb toen geen test gedaan omdat ik dacht dat het gewoon ongesteldheid was maar nu twijfel ik eraan. nou heb ik al een paar weken dat ik heel veel moet plassen en pijn in mijn onderbuik. ik ben al bij de huisartsassistente geweest en zij zei dat ik geen blaasonsteking heb. zou ik toch zwanger kunnen zijn? ik heb morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt maar ik wilde graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben of hebben gehad. groetjes Andrea
Ik ben in juli gestopt met de pil, daarna werd ik dus ongi. Van de week ben ik, na 29 dagen, weer ongi geworden. Dit heeft ook maar 2 dagen geduurt Normaal ben ik het zeker 5 dagen, soms wel 7! Zelf denk ik dat het met het ontpillen te maken heeft. Hoop voor jou dat het wel raak is, spannend! succes
Ik ben sinds februari 2006 gestopt met de pil. De eerste keren was ik maar 2 dagen ongi, en ook nog es heel weinig... Pas afgelopen cyclus en deze is het zoals ik het me kan herinneren... Tis wel maar 3 dagen, maar wel heftig qua bloedverlies en pijnen enzo. Ik weet tenminste weer waarom ik ooit aan de pil ben begonnen....