goeie morgen meiden... Nou de kop zegt het al en ik weet me geen raad vrijdag voor het laats getest en negatief ik durf niet meer te testen denk dat ik aan het ontpillen ben maar sinds gisteren gevoelige tepels en aders erop verder niets raars ofzo ik hoop het ook zo maar ja ben gelukkig niet de enige ben juli voor het laats geweest de 10de om precies te zijn en juni gestopt met de pil nou ik wilde ff me ei kwijt bedankt he \ liefs diana
ja meis kan goed zijn dat je aan het ontpillen bent maar ook dat je zwanger bent ik zou in het weekend nog eens testen als ik jou was mits je ongi uitblijft anders even naar je huisarts voor advies sterkte
meid ik denk dat het nog ontpillen is, waardoor je cyclus in het begin wat langer kan zijn! Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt (ongi of zwanger)
Ik dacht dat ontpillen maar duurt totaan de eerste keer dat je 'uit jezelf' ongesteld word? Maar dat ontpillen kan dus nog veel langer duren, begrijp ik? :-/
Ja ik ben ook bang voor je dat het ontpillen is. En ieder lichaam is weer anders. Bij mij duurde het 40 dgn daarna 33 dgn en de afgelopen keer 29 dgn. Veel succes. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Liefs Neia
lastig he...al die dingen die je voelt in je lichaam. wordt je zo onzeker van. ben zelf ook in juni gestopt...en bij alles denk je..zou het? ik had wel al de 1e keer meteen een cyclus van 28 dagen. maar ja je hoort zoveel verschillende dingen he? wordt je er ook zo onzeker van? je moet maar zo denken dat je net begonnen bent (probeer ik mezelf ook voor te houden, maar is erg moeilijk) en dat er zoveel meiden zijn die al heel lang proberen. Het voelt rot maar het kan nog erger...dat sleept mij er doorheen. ben nu eenmaal een ongeduldje
vanmorgen getest en ja hoor ik ben zwanger 2 dike strepen niet verwacht 1e ronde gelijk raak liefs diana
Super joh!! En dat in de eerste ronde!! Ik hoop dat ik dat geluk ook heb... Hele fijne zwangerschap! Liefs Manuela
Het lange wachten is beloond, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En nu lekker genieten. Liefs Dreamy
Gefeliciteerd! Hartstikke super dat het meteen de eerste keer raak was! Jiehaa!!! Ga maar lekker genieten van je zwangerschap!