Fotowand, in vorm van een boom

Discussie in 'De lounge' gestart door kiss87, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb een idee voor onze woonkamer,
    Namelijk een stukje op de muur fotolijstjes op hangen, en als je dan van een afstand kijkt, dat dit dan een vorm van een boom lijkt.

Ben al een poos aan het zoeken op google, maar kan geen voorbeelden vinden. Dus weet niet goed hoe ik dit moet doen.

Heeft iemand enig idee? Of misschien een foto van een mooie fotowand?

Groetjes!

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
  5. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Misschien dan een boom tekenen met potlood, dan de fotololijstjes ophangen in de vorm van de takken. En dan fotolijsten eraf halen (spijker zit dan al in de muur) en de tekening verwijderen?? Vervolgens weer fotolijsten ophangen en dan heb je een boom?? :(:D

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ja zoiets dacht ik dus ook, maar weet niet of dat wel werkt, en wil natuurlijk mijn muur niet verpesten ;)

Heeft iemand van jullie een fotowand? Mag ik er misschien een foto van zien?

7. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ja moeilijk hoor :p Ik heb helaas nog geen fotowand (is nog in de maak) ;):)

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wil je allemaal standaard foto lijstjes ? Of ga je de lijstjes zelf maken van bijvoorbeeld takken van een echte boom ? En wil je boom dan maken in een zo'n bolle boom vol zoals kinderen het vaak tekenen.. of meer dat je een stam hebt plus overal losse takken ?

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou, we gaan gewoon bestaande witte fotolijstjes gebruiken, en het mag een simpele boom lijken.. Dus onderaan beginnen als stam, misschien 2 rijen fotolijstjes naast elkaar... Maar heb dus geen idee of dit mooi gaat worden.. haha

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Sorry kiss, ik zie nu pas dat ik het compleet verkeerd heb begrepen.. aan mijn post heb je dus niks gehad :).

Zo te lezen wordt het een heel mooi project. Succes!

Deel Deze Pagina