Ik heb een idee voor onze woonkamer, Namelijk een stukje op de muur fotolijstjes op hangen, en als je dan van een afstand kijkt, dat dit dan een vorm van een boom lijkt. Ben al een poos aan het zoeken op google, maar kan geen voorbeelden vinden. Dus weet niet goed hoe ik dit moet doen. Heeft iemand enig idee? Of misschien een foto van een mooie fotowand? Groetjes!
Bedoel je dit? http://rinskeinterieurstyling.web-log.nl/.a/6a0133ed8e64af970b01543389e1b1970c-500wi Of zoiets: Foto lijst familie boom verschillende soorten frames H 30cm | Decoratie | Relatiegeschenken groothandel promokopen || Q & Q Fotoboom
Misschien dan een boom tekenen met potlood, dan de fotololijstjes ophangen in de vorm van de takken. En dan fotolijsten eraf halen (spijker zit dan al in de muur) en de tekening verwijderen?? Vervolgens weer fotolijsten ophangen en dan heb je een boom??
Ja zoiets dacht ik dus ook, maar weet niet of dat wel werkt, en wil natuurlijk mijn muur niet verpesten Heeft iemand van jullie een fotowand? Mag ik er misschien een foto van zien?
Wil je allemaal standaard foto lijstjes ? Of ga je de lijstjes zelf maken van bijvoorbeeld takken van een echte boom ? En wil je boom dan maken in een zo'n bolle boom vol zoals kinderen het vaak tekenen.. of meer dat je een stam hebt plus overal losse takken ?
Nou, we gaan gewoon bestaande witte fotolijstjes gebruiken, en het mag een simpele boom lijken.. Dus onderaan beginnen als stam, misschien 2 rijen fotolijstjes naast elkaar... Maar heb dus geen idee of dit mooi gaat worden.. haha
Sorry kiss, ik zie nu pas dat ik het compleet verkeerd heb begrepen.. aan mijn post heb je dus niks gehad . Zo te lezen wordt het een heel mooi project. Succes!