tja je komt er soms niet onderuit maar gadver wat vind ik dat vies! wij hebben een heel leuk buurjongetje die elke dag wel komt spelen hier met mijn dochters... hij is al zindelijk en gaat dan ook regelmatig even naar de wc, en altijd poepen... en jaaa ik mag dan zn poepbillen schoonvegen....
Tja.........je wilt niet weten wat ik tegenkom in mijn werk (gehandicapten zorg), dus ik vind dat nog wel meevallen haha.
ohja heb mn man er weleens over gehoord..... bespaar me de details.... dan valt het idd nog wel mee..... haha
ik vind snotneuzen vies van andere kinderen. En k*ts. ben in mijn werk ook hele vieze dingen gewend, maar blijf t onfris vinden, haha
Ik vind alleen looporen vreselijk, dan ga ik over mn nek hoor. Maar kots van andere kinderen, maakt mij niks uit, al spugen ze meters ver.
Nee, vind het ook een vies klusje ... en ze moeten altijd mij hebben. "Tante Katjaaaaaaaaahhhhh, wil je even komen". Terwijl moeder, oma, en nog een hele boel tantes in de woonkamer zitten. Ga ik dus maar en staat er weer een neefje of nichtje met de billetjes omhoog.
Oh zo, ik dacht al dat ik iets miste (ben erg moe...) Ik heb er zelf ook geen problemen mee gelukkig.
Werk ook in de gehandicaptenzorg, (volwassenen) dus ben al heeeeeeel wat gewend, de poep op de gekste plekken. Het enigste wat ik echt GOOR vind zijn ongestelde vrouwen, ohhwwwwww brrrr
paar weken geleden vriendinnetje van de meiden was hiervoor aan het spelen, had snotneus. Bij mijn meiden geef ik zakdoekje en dan is het klaar... (doen het zelf, en snuiten niet).. Maar zij dus wel terwijl ik het zakdoekje vast had, brrrrrrr
een tijdje terug was hier een meisje bij mijn dochter spelen, die zijn allebei 'al' 8 jaar. dat meisje riep me dus ook! is toch niet te geloven? heb ook gezegd tegen haar dat ze het best zelf moest kunnen. zei ze toen dat haar moeder nog altijd deed nakijken, ja dag, dat vond ik dus ook weer niet nodig!
Ik werk in de ouderenzorg, dus heb ik er niets tegen om een kind haar billetjes even af te doen. Behalve als ze op den duur een bepaalde leeftijd hebben gekregen dat ze het echt wel zelf kunnen.
Oh valt mee, zeker als ze wat ouder zijn... mn nichtje die gaat heel keurig voorover op dr handen hahaha zo grappig maar nee het is niet zo dat ik sta te kokhalzen hoor. idd op mn werk heb ik wel veuuuuleee ergere stinkende dingen meegemaakt waarvan je eerder zou gaan nekken!
Poep billen maakt me niet uit maar kots ik gruw daar altijd zo van en ja ook van me kinderen. Al hoe wel van dochterlief kan ik het wat beter hebben. Me oudste zoon is tien en een paar maanden geleden brrr. Had hij frikandellen gegeten bij oma en hij kotste ze zo achter de wc pot en dan verbaast staan te kijken mama waarom ben je boos op me. Ik zeg je kan het nu toch wel voelen aan komen dat je gaat spugen. En als je dan in de wc bent. Ik zeg schat ik weet het is moeilijk maar probeer dan alsjeblieft in de pot je kots kwijt te raken het zat echt werkelijk over al. Gelukkig had ik nog van die wegwerphandschoentjes dat scheelde wel een boel maar brrrr
o dat maakt me helemaal niks uit hoor, en gebeurt toch regelmatig, zo wel op school als hier thuis. maar was daarna mijn handen en klaar ist weer.
Poep vind ik nog tot daar aan toe, kots, daar kan ik dus echt niet tegen. Van dieren niet, van kinderen niet, van mijzelf niet. Ik kots er nog minimaal 2x overheen, kan er echt niks aan doen. Als ik iemand hoor kokhalzen, begin ik zelf ook al. Nee, doe mij die poep dan maar *ook in gehandicaptenzorg gewerkt*