He meiden, Ik wil een leuke bikini , JA BIKINI, geen badpak/tankini maar bikini in maat 48. XXL is dus te klein is 44/46 meestal. En zou het heeeeel fijn vinden als er ik uit meerdere kan kiezen. Bonprix/wehkamp al gevonden.. waar nog meer? tell me! dus wie wil er mee zoeken en/of weet waar ze cup D/maat 48 bikini's hebben...
doula: dat ziet er goed uit, als ik eens in de buurt ben zeker een bezoekje waard. maar om even heen te rijden misschien een beetje (te) gek vanuit kop van noordholland. hihi bonprix indd al bekend en anders bestel ik daar maar als er nog meer keuze isdan graag .. hihi
zwemkleding.nl thanks. daar staat inderdaad veel op. Lascana heeft als merk dus ook veel in grotere maat . Handig om te weten
Verzendig duurt ongeveer een week, maar ach dat geeft vaak niks, heb er laatst zelf wat besteld en leuke prijsjes, vond het qua shirts niet super groot vallen had gelukkig van alles een maatje groter besteld en dat zat perfect
ulla heeft geen bikini's , badpakken en tankini's, jurkjes etc wel maar geen bikini's Nicky vind ik eigenlijk een beetje aan de prijs. Maar super bedankt voor het zoeken.
Bij Nencies in Haarlem. Is wel duur, maar dan heb je wel wat. Ben er speciaal geweest omdat ik vorig jaar naar Frankrijk ging op vakantie en een grote cupmaat heb. Ik heb een mooi badpak gevonden, maar ze hebben er volgens mij ook bikini's
Bikini's in de winkels weet ik niet, de badpakken in elk geval wel in nog grotere maten zeker in de grotere vestigingen.