Verzamelinkomen spoedje!

Discussie in 'De lounge' gestart door sylvia90, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Om te gaan kijken bij de woning waar we eerste staan moeten we inkomens gegevens invullen oa het verzamelinkomen maar hoe reken ik die uit? Ik val vaak in voor collega's ( geen vast contract maar tijdelijk tot 2014 net verlengd. ) en heb dus de ene keer 55 uur gewerkt ( in een maand) en de andere keer makkelijk 60. vakantie toeslag krijg ik ook per maand uitbetaald. Manlief heeft een 'gewoon' inkomen met 1x per jaar vakantiegeld..

Kan ik dat gewoon ergens terugvinden op een loonstrookje een moet je dat dan optellen?
    Want er staan 2 kolommen 1 persgegevens hoofdaanvrager en 1 persgegevens medeaanvrager , is dan de bedoeling dat ik 2x bij verzamelinkomen ( want tis toch het verzamelde inkomen toch? ) hetzelfde in moet vullen en gaat het om bruto?

Dit moet vandaag nog de deur uit dus wie kan mij helpen..

2. lies276

lies276 Niet meer actief

bij de formulieren vd inkomstenbelasting,die je van de belastingdienst opgstuurd krijgt (teruggave), staat op de achterkant je verzamelinkomen.

3. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel maar dat klopt nu denk ik niet meer aangezien mijn man zijn zaak stopte uitgeschreven is bij kvk en nu alleen nog voor zijn werkgever werkt?

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben gewoon alles meegestuurd qua loongegevens, en hun hebben dat toen uitgerekend voor ons. zowel van vorig jaar als van dit jaar.

succes heb je het huisje al bekeken?

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Als ze het verzamelinkomen van 2012 willen weten kan je het alleen maar gokken. Bereken gewoon wat je ongeveer verdient in dit jaar, incl vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Je moet het wel per persoon invullen.
    Maar kijk even goed of ze het van 2012 willen of van 2011 (zie belastingformulieren).

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Je verzamelinkomen is niet het zelfde als 'het verzamelde inkomen' van je man en jou. Jullie hebben allebei een eigen verzamelinkomen.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou je laatste belastingopgave pakken of je jaaroverzicht van 2011 samen met een laatste lonstrookje.

8. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hun rekenen het uit voor ons idd :D
    Was geen probleem zeiden ze nou geweldig!

We gaan van de week kijken als de papieren in orde zijn en dan zouden we ook paar dagen later meteen contract kunnen tekenen!

Erg spannend nog dus!

Deel Deze Pagina