Heb op mijn nieuwe laptop outlook geïnstalleerd zodat ik mail kan versturen. Testmail is goed aangekomen. Maar voor de rest komt er niets aan wat ik verstuur. Instellingen kloppen allemaal verder. Wie weet hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?
Welke provider heb je? Hoe staan je instellingen die "goed" staan? Komt er wel mail binnen? Zit je op het goede netwerk? Doet internet het verder wel? Staan de mails die je probeert te versturen in de outbox of in Sent items? Werkt je webmail wel? Krijg je een foutmelding (control-M)? Wanneer en hoe werkte je mail voor het laatst wel via Outlook? Heeft een ander account hetzelfde probleem? Heb je al opnieuw opgestart? Iets meer info nodig
Ik zit bij ziggo. Krijg wel mail binnen, zelfs de testmail na het instellen.ik zit op een goed netwerk, en internet werkt goed.ik heb geprobeerd een foto te versturen,maar zie het nergens terug.krijg ook geen foutmelding.
als je een e-mail stuurt met alleen tekst? ziggo heeft duidelijk uitleg per systeem hoe je kan zorgen dat je goed mails kan ontvangen en versturen. ik heb het stappenplan doorlopen op mijn iphone en mijn imac. Dus misschien daar eens bij kijken?
Als je mail van ziggo hebt, maar je zit niet op een ziggo netwerk, dan kan je alleen mail ontvangen en niet mail versturen. tenminste, dat was tot vorig jaar zo in ieder geval. Test wat wel werkt (idd bijv alleen tekst) of dat je wel mail binnenkrijgt (vraag iemand om ej een testmail te sturen desnoods.) en bel met die informatie de ziggo helpdesk