Kleding voor bruiloft schoonzusje

Discussie in 'De lounge' gestart door Elsa86, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.464
    3.449
    113
    16 september gaat mijn schoonzusje trouwen. Nu had ik bij bonprix een jurk besteld. Eerste maat was te klein, dus terug gestuurd en een maat groter besteld. Die kreeg ik vandaag binnen, maar die is te groot. Die gaat dus ook retour.

    Nu ben ik op zoek naar wat anders, maar ik kan nog niks leuks vinden. Ik ben niet de slankste en best wel onzeker wat betreft kleding.

    Heeft iemand tips waar je leuke kleding kunt bestellen/kopen? Het hoeft niet perse een jurk te zijn.
     
  2. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Steps? Of via stylefruits.nl zie je vaak leuke links op onderwerp bruiloft ofzo. Een soort verzamel website
     
  3. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Een a-lijn jurkje? Zelf ben ik nog steeds 4 kilo te zwaar ten opzichte van voor de laatste zwangerschap, en ik ben dol op die jurkjes, omdat het zo lekker bedekt.
    Mooie kleur jasje erop, zelfde kleur schoenen en clutch of tas en je ziet er al snel feestelijk uit.
     
  4. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Als je de jurk heel leuk vindt dan kun je 'm ook laten vermaken he?
    Dat heb ik gedaan, de jurk in de kleinste maat was alsnog te groot dus ik heb 'm laten vermaken. Nu past hij goed.
     
  5. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Ik heb zelf eergisteren een zachtpaarsig jurkje bij Vogele gekocht, is van de nieuwe collectie, kost €30 en verhult precies wat ik wil. Deze hing vooraan in de winkel. Op de hanger ziet ie er wat simpel uit, maar aan staat ie erg mooi. Heb deze ook voor bruiloft van schoonzusje :) Hij is er ook in mosgroen. Misschien een tip!
     
  6. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Bij topvintage.nl
     
  7. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    Schei uit...hier dezelfde datum een bruiloft en weet ook totaal niet wat ik wil.ik kan wat dat aangaat wel alles aan qua figuur maar zit meer van hoe het weer zal zijn dus wil weer iets met een jasje. Geen bolero want dat vind ik mega afgezaagd. En jurk of strakke kokerrok ben ik ook nog niet uit, plus daarbij wil ik er geen kapitaal aan uitgeven want vrijgezellen feest twee keer en bruiloft zelf komt er ook nog bij
     

Deel Deze Pagina