Hoi meiden, heb me ingeschreven bij NTI voor thuis studie (kinderzorg) Ben eigenlijk wel benieuwd naar meningen/ervaringen! Sarah.x
Ik heb kinderpsychologie gedaan via nti. Vond het te simpel voor woorden. Wie weet is jouw cursus wel heel anders.
Hmm, je hebt je al ingeschreven en nu pas ga je dingen afvragen zoals stages? Had je niet beter eerst wat meer informatie op kunnen zoeken en daarna pas ingeschreven?
Ik ben net begonnen met Kraamzorg cursus (3 maanden staat daar voor), ben vorige maand begonnen, maar kreeg nu ineens een mailtje, dat mijn studieduur afgelopen zou zijn??? :O :S Liefs,
Ik doe een HBO studie via NTI, wel met stages en al, het bevalt me in principe goed, alleen vind ik de communicatie erg traag en moeizaam gaan. Zo wist ik 3 weken vantevoren dat ik niet op een studiedag aanwezig kon zijn ivm extreme hoofdpijn en de ziekenhuisonderzoeken eromheen (hersenscans en weet ik het), erg traag reactie steeds op de doktersbrieven etc, krijg ik een week na de studiedag pas reactie dat ik geen geld terug krijg omdat de studiedag inmiddels al is geweest.. GOH als ze eens wat eerder gereageerd hadden en niet elke keer 1,5 wachtte met reactie geven dan was ik ruim optijd met afmelden door medische redenen... Dus dat is weer 140 euro duurder, maar goed.. Zo zal dat wel gaan daar..
Ik heb een collega gehad die via nti stage liep bij ons. Die vertelde ook dat het allemaal zo traag gaat. Lijkt wel alsof een brief via boot en vliegtuig gestuurd moeten worden.
Zo ja inderdaad! Ik zei al moet de postduif uit Afrika komen ofzo Maar als alles voorspoedig gaat thuis en je hoeft niet te communiceren dan is het best een aardige opleider, haha
nja khoor zoveel negatief erover dan positief ik heb me aangemeld omdat ik er gewoon zin in heb zit nu elke dag thuis & zou graag wat willen bij leren maar heb geen zin om me geld te verkwissen