hier val er al wat sneeuw/natte sneeuw en morgen moeten we naar het ziekenhuis hij is nu al te genieten niet dus haha..hij zei morgen ben ik 10 uur weg uit ziekenhuis..
Ik heb het ook. Hoogzwanger 4 jaar geleden een fikse slippartij op de afrit van de snelweg in een sneeuwstorm. Dat liep gelukkig goed af, maar sindsdien HAAAT ik sneeuw en autorijden. Mijn moeder trouwens ook, die zat ook in de auto toen.
ach niet zo negatief denken hoor denk maar aan leuk een sneeuwpop bouwen hihi ik 4 weken terug een aanrijding gehad en dat was zonder sneeuw dus ja het kan altijd.
Ik vind het ook best eng, vooral als stoepen niet goed schoongemaakt worden en in steeds gladdere ijsbanen veranderen.. Ben doodsbang om te vallen, vooral nu met de beeb in m'n buik..
Herkenbaar. En net toen ik hoogzwanger was, lag er 6 weken sneeuw/ijs... Schuifelen langs de huizen... Bah. Maar sleeën en sneeuwpoppen maken vind ik wel leuk hoor. Ik zeg altijd: sneeuw is leuk, als ik maar nergens heen hoef, hihi.
Het is ook gewoon waardeloos als je de weg op moet. Blegghh heb er ook een hekel aan. Het is dat ik afhankelijk ben van de auto voor mijn werk maar anders. ..
Ik net een maand me rijbewijs nooit in sneeuw gereden en rij altijd met 3 kids en zwanger in de auto.. Helaas moet ik mijn zoon met de auto brengen naar school.. Ppfff maar morgen zal het wel meevallen. Vanmorgen was het ook glad op de weg maar was niet bang ofzo.. Hogering word altijd gestrooid
Ik hoop vooral dat de treinen nog vooruit willen morgenochtend. Of ik heb een vervoerprobleem naar m'n werk.
Omdat natte sneeuw heel glad kan zijn? Het is gewoon gevaarlijk. Maar goed.. Winterbanden scheelt alweer een beetje. Ik vertrouw volledig erop dat manlief me weer veilig thuis krijgt maar hij vindt het ook maar niks.
Ik ben drie jaar terug toen het heel erg sneeuwde en de snelwegen zelfs vol lagen van limburg naar den haag gereden haha. Waar we normaal twee uur over deden hebben we toen in vier uur gedaan.het is dat ik de volgende dag moest werken anders had ik mooi gebleven hahaha. Maar ik hou er ook niet van hoor als ik er niet door heen hoef liever niet hihi.
Ik snap hem wel, ik haat sneeuw en ik haar mist of hele zware regen. Zodra mijn zichtveld echt minder wordt of de weg glas wordt blijf ik lid er thuis.. Maarja dat kan niet altijd.. Snelheid aanpassen, goede banden onder de auto en donders goed opletten. Mijn vriend is een stuk makkelijker, echt een boerenjongen, komt wel goed schatje zegt hij dan Succes!
Ik vind het ook helemaal niets als ik de weg op moet. Ik rij dan liever niet. Ben een keer met hele erge gladheid zo het talud afgegleden het water in. Dus kan me voorstellen dat hij 7 kleuren poept. Ik ben 4 jaar geleden met die erge sneeuw de deur ook niet echt uit geweest toen ik zwanger was. Alleen onder begeleiding en ondersteuning Ik vind sneeuw wel leuk maar dan moet ik niet weg hoeven.
Nee hoor Nijntje, ik vind het ook niet erg. Ik vind het altijd wel iets hebben. Het enige nadeel eraan is dat het inderdaad gevaarlijk kan zijn. Maar ik hoef geen sneeuw te zien totdat het 25 december is. Wakker worden in een witte wereld op kerst. Tja, daar droom ik elk jaar van haha.
Oh serieus, het is maar sneeuw hoor. Hier gelukkig nergens last van, en mijn man al helemaal niet. En die rijdt minimaal 75000 km per jaar. Ik moest trouwens direct hier aan denken, al die paniekzaaiers
Een paar jaar terug ben ik onderuit gegaan vanwege sneeuw/ijs. Daar heb ik een ernstige whiplash aan over gehouden. Ik leef al ruim 4 jaar met heel veel pijn en kan een heleboel niet meer. Dus ja, ik blijf ook binnen met glad en sneeuw.
het interesseert mij werkelijk geen biet. winterbanden en gewoon normaal rijden en snelheid aanpassen. er kan altijd iets gebeuren. ijzel vind ik veel gevaarlijker
Ik vind de auto juist niet zo eng, we hebben natuurlijk wel winterbanden. Fietsen vind ik veel erger.