waarom poep mijn man 7 kleuren voor sneeuw..

Discussion in 'De lounge' started by priscilla1987, Nov 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hier val er al wat sneeuw/natte sneeuw en morgen moeten we naar het ziekenhuis hij is nu al te genieten niet dus haha..hij zei morgen ben ik 10 uur weg uit ziekenhuis..;)

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb het ook.
    Hoogzwanger 4 jaar geleden een fikse slippartij op de afrit van de snelweg in een sneeuwstorm. Dat liep gelukkig goed af, maar sindsdien HAAAT ik sneeuw en autorijden. Mijn moeder trouwens ook, die zat ook in de auto toen.

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    ach niet zo negatief denken hoor
    denk maar aan leuk een sneeuwpop bouwen hihi

ik 4 weken terug een aanrijding gehad en dat was zonder sneeuw dus ja het kan altijd.

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik vind het ook best eng, vooral als stoepen niet goed schoongemaakt worden en in steeds gladdere ijsbanen veranderen.. Ben doodsbang om te vallen, vooral nu met de beeb in m'n buik..

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant

Herkenbaar. En net toen ik hoogzwanger was, lag er 6 weken sneeuw/ijs...
    Schuifelen langs de huizen... Bah.
    Maar sleeën en sneeuwpoppen maken vind ik wel leuk hoor. Ik zeg altijd: sneeuw is leuk, als ik maar nergens heen hoef, hihi.

6. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Het is ook gewoon waardeloos als je de weg op moet.
    Blegghh heb er ook een hekel aan. Het is dat ik afhankelijk ben van de auto voor mijn werk maar anders. ..

7. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

Oct 7, 2013
    1,472
    113
    63
    Almere
    Ik net een maand me rijbewijs nooit in sneeuw gereden en rij altijd met 3 kids en zwanger in de auto.. Helaas moet ik mijn zoon met de auto brengen naar school.. Ppfff maar morgen zal het wel meevallen. Vanmorgen was het ook glad op de weg maar was niet bang ofzo.. Hogering word altijd gestrooid

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Ik hoop vooral dat de treinen nog vooruit willen morgenochtend. Of ik heb een vervoerprobleem naar m'n werk.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Omdat natte sneeuw heel glad kan zijn?
    Het is gewoon gevaarlijk.

Maar goed.. Winterbanden scheelt alweer een beetje.
    Ik vertrouw volledig erop dat manlief me weer veilig thuis krijgt maar hij vindt het ook maar niks.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En op vakantie op een berg!

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben drie jaar terug toen het heel erg sneeuwde en de snelwegen zelfs vol lagen van limburg naar den haag gereden haha.
    Waar we normaal twee uur over deden hebben we toen in vier uur gedaan.het is dat ik de volgende dag moest werken anders had ik mooi gebleven hahaha.

Maar ik hou er ook niet van hoor als ik er niet door heen hoef liever niet hihi.

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snap hem wel, ik haat sneeuw en ik haar mist of hele zware regen. Zodra mijn zichtveld echt minder wordt of de weg glas wordt blijf ik lid er thuis.. Maarja dat kan niet altijd.. Snelheid aanpassen, goede banden onder de auto en donders goed opletten.

Mijn vriend is een stuk makkelijker, echt een boerenjongen, komt wel goed schatje zegt hij dan;)

Succes!

13. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Haat aan sneeuw en ijs en natte bladeren!

Meer info is niet nodig toch ;)

14. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik vind het ook helemaal niets als ik de weg op moet. Ik rij dan liever niet. Ben een keer met hele erge gladheid zo het talud afgegleden het water in. Dus kan me voorstellen dat hij 7 kleuren poept. Ik ben 4 jaar geleden met die erge sneeuw de deur ook niet echt uit geweest toen ik zwanger was. Alleen onder begeleiding en ondersteuning ;) Ik vind sneeuw wel leuk maar dan moet ik niet weg hoeven.

15. minon

minon Niet meer actief

Volgens mij ben ik de enige die het niet erg vind....

16. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Nee hoor Nijntje, ik vind het ook niet erg. Ik vind het altijd wel iets hebben. Het enige nadeel eraan is dat het inderdaad gevaarlijk kan zijn. Maar ik hoef geen sneeuw te zien totdat het 25 december is. Wakker worden in een witte wereld op kerst. Tja, daar droom ik elk jaar van haha.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh serieus, het is maar sneeuw hoor.
    Hier gelukkig nergens last van, en mijn man al helemaal niet. En die rijdt minimaal 75000 km per jaar.
    Ik moest trouwens direct hier aan denken, al die paniekzaaiers :D

18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Een paar jaar terug ben ik onderuit gegaan vanwege sneeuw/ijs. Daar heb ik een ernstige whiplash aan over gehouden. Ik leef al ruim 4 jaar met heel veel pijn en kan een heleboel niet meer. Dus ja, ik blijf ook binnen met glad en sneeuw.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,020
    548
    113
    het interesseert mij werkelijk geen biet. winterbanden en gewoon normaal rijden en snelheid aanpassen. er kan altijd iets gebeuren. ijzel vind ik veel gevaarlijker

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik vind de auto juist niet zo eng, we hebben natuurlijk wel winterbanden. Fietsen vind ik veel erger.

Share This Page