Oke, heeeeeel triest, maar ik laat mn dochter naar K3 luisteren omdat ik het zelf stiekem leuk vind. Meer mensen die iets op te biechten hebben?
Ik heb vorig jaar de De Tovenaar van Oz tekenfilmserie gekocht...voor mezelf Kan het liedje zo zingen en wordt er altijd vrolijk van!
ik ben gek op kinderen voor kinderen , toch die van in mijn jeugd ... ben die allemaal gaan halen in de bib en nu vinden mijn kinderen dat ook super en ik droom van een groot playmobil poppenhuis
mijn kleintje is nog erg mini (6 maanden) maar ik leg m vaak op het speelkleed, zodat ik er zelf lekker naast kan gaan liggen. Hij keurt me geen blik waardig, zn speeltjes zijn veel leuker. Maar ow heerlijk om er naast te liggen. En dat gaat niet in de box. Ik wacht met smart tot hij oud genoeg is om met treintjes enzo te spelen, ben gek op houten speelgoed. En disneyfilms ga ik zeker opzetten omdat ik ze zelf zo leuk vindt!!
Hihi wat grappig! Ik zeg altijd heel enthousiast tegen mijn dochter kijk wat er nu op tv is, heeeeel leuk big bug band op baby tv. Gewoon omdat ik het liedje zo grappig vindt.
Hier zitten we vaak te kleien.. Niet omdat dochter lief dat nou zo geweldig vind (inmiddels wel, maar is flink gestimuleerd) maar omdat ik het heerlijk vind om even flink te kneden met dat spul.
Ik heb een tijdje geleden de dvd van de kleine zeemeermin gekocht, onder het mom van "voor m'n dochter". Maar eigenlijk was het voornamelijk voor mezelf met de hoop dat dochterlief het ook geweldig gaat vinden!!
Haha mijn dochter van 1 luistert ook erg vaak K3! En ze kan zo super lekker alleen spelen, iedereen is jaloers.... Dat heeft ze geleerd omdat mama van tv kijken houd haha! ( ik speel heel veel met dr, wandelen elke dag, halen elke week bieb boekjes, lees ceel voor en ze gaat elke dag in bad met schone kleren maar o ff tijd voor mezelf is zo heerlijk)
Hier ook Disneyfilms! Nog niet de hele films natuurlijk, maar ik zet sommige liedjes op. Met redelijk succes, de olifantenmars uit Junglebook vindt hij inmiddels helemaal geweldig.
Als we in de auto zitten en ik heb zin in de musical van K3 en vraag ik of mijn dochter K3 wil horen. Die zegt altijd ja. En lekker keihard meezingen, heeeeeeeeeeeeeerlijk!!
Ja, Bassie en Adriaan hebben wij ook dvd's van. Omdat ik dat zo leuk vind. Strijkkralen en tekenen is hier ook favoriet. Was ik vroeger al dol op, haha. Gelukkig de kids ook. We hebben echt enorm veel tekensjablonen. Tja, heb ik een tik mee.
Ik beken dat ik er een klein beetje voor zorg dat dochter disney prinsessen niet leuk vind omdat ik het zelf niet leuk vind... Overigens zeg ik niet dat ze het stom moet vinden ofzo hoor, maar koop het gewoon niet... En laatst wilde ik een tuitbeker kopen en was alleen van disney prinses en cars nou dan laat ik haar wel gewoon zelf kiezen en ze koos (pfieuw haha) voor cars