Is de negenmaandenbeurs de moeite waard?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stinkerbell, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Mijn onderwerp zegt eigenlijk al genoeg. Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik moet gaan. Ik ben wel al eens bij de huishoudbeurs geweest, maar vond het eigenlijk te druk en veel te veel geduw en getrek.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het wel leuk maar je kan er niet de hele dag rond lopen hoor. Met de huishoudbeurs erbij is het leuk.
    Het was idd wel heel druk en vooral bij stands waar je dingen gratis kreeg haha.

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

9 maanden beurs is ook erg druk, misschien dat je dat op een bepaalde dag kan ontlopen maar ik doe het niet weer, kan niet zo goed tegen drukte.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij (mn ma en ik) waren er om 10.00 uur vorig jaar, gelijk bij opening en dan valt het nog mee, maar een uur later is het mega druk. Ik vond dat niet relaxed, je kan nergens rustig kijken.
    Wij zijn ook nog naar de HHB gegaan, maar ook daar was het uiteraard erg druk, dus we waren er zo weer weg.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik ben nu twee jaar naar de hh geweest...echt knetter druk. Persoonlijk vond ik de negen maanden beurs niet echt de moeite waard..althans je kan er geen dag volmaken.

6. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    ik ben er precies 1x geweest nou nooit meer, mij echt veel en veel te druk ook

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dit hadden mijn schoonzus en ik vorig jaar ook gedaan.
    Ook wij vonden het veelste en veelste druk. Zowel de 9 maandenbeurs als de HHB (die was voor ons gevoel nog drukker).

Ook de aanbiedingen vonden we tegenvallen (ik niet zwanger, mijn schoonzus een kleine van nog geen jaar, wel thuis gelaten;)).
    Ook op de HHB viel er bar weinig te proeven, en als je al kon proeven, had je een rij waar je U tegen kon zeggen. Ook hier vonden we de aanbiedingen tegen vallen.

8. blubje

blubje Actief lid

26 okt 2008
    156
    0
    0
    Overijssel
    9 maanden beurs is wel leuk maar geen dagvulling!
    In combi met hhb wel heel leuk vind ik.
    En ach, ik moet altijd wel lachen om die mensen die zo'n haast hebben en alles willen hebben!
    Zie er de lol wel van in!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou ik vond het helemaal leuk!

Ik en mn vriendin zijn (allebei zwanger) op zaterdag gegaan en hebben ons echt wel goed vermaakt!

We waren er denk ik om een uur of 13.00 en zijn ook nog even op de HHB geweest.

Ik vond het wel een dag vermaak hoor! Het was zo voorbij!
    en de drukte viel ook wel mee...het was gezellig druk...maar niet zo erg dat je omver gelopen werd enzo!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je makkelijk kunt lopen, is het een leuk dagje uit.

Deel Deze Pagina