Sollicitatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Pearl29, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Gisteren een sollicitatie gehad en vandaag de tweede gesprek meteen ivm vakantie. En......... ze willen me graag hebben. Alleen nu moet ik gaan onderhandelen want ik wil een vast contract. Dus dat wordt nog lastig aangezien ieder bedrijf een contract voor 1 jaar geeft. Dus wie weet. Ze hebben veel aan me en dat heb ik dus ook laten blijken. Het is wel wennen want het is kleinschaliger en ik moet nu ook het huishouden erbij doen.
    Hopelijk bellen ze maandag vroeg op voor eenvoorwaardengesprek en dan kan het beginnen.


    OO ik heb er al zin in. Jammer dat ik daar waarschijnlijk pas 1 oktober kan beginnen. En het is echt 3 minuten van m'n huis af.
     
  2. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Heel veel succes! hoop dat je gauw aangenomen wordt mét een vast contract!
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    De meeste bedrijven zijn niet zo scheutig met vaste contracten, maar wie weet, als dit een wat kleiner bedrijf is, scheelt meestal, kun je wat meer onderhandelen. Succes!
     
  4. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    suc6 enne wat voor baan is het?
     
  5. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Veel succes, geloof ook niet dat ze nog contracten meteen voor vast doen, meestal voor 1 jaar.
    Maar heel veel succes, (duim voor je) hopelijk bellen ze maandag snel terug.
     
  6. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja goed onderhandelen. maar meeste bedrijven spelen op safe met tijdelijk.
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    veel succes
     
  8. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er zijn weldegelijk bedrijven die meteen vaste contracten geven hoor.
    Mijn man heeft meteen een vast contract gekregen en zijn 2 collega;s ook.
    Een van die collega's is nu naar een kleiner bedrijf gegaan en nu heeft zij daar ook meteen een vast contract gekregen.
     
  9. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Het is bekend dat dit bedrijf ook met 1 jarige contracten werkt, maar aangezien er in de gezondheidszorg mensen worden gevraagd en zij mij graag willen hebben moeten ze er ook wel wat voor over hebben. En ik ga al in functie omlaag dus ik doe al een duit in het zakje nu hun nog. Maar ik wacht rustig af.
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik geef je helemaal gelijk.
     

Deel Deze Pagina