D afgelopen periode ben ik heel veel afgevallen er zullen nog een paar kilo's afgaan denk ik. Nu heb ik van mijn opa en oma uit een erfenis (oud goud ingeruild ) van een achter achter oom (beste man 2 keer gezien) Een bon van een juwelier gehad, iedereen in de familie heeft hem gehad deze bedraagt 150 euro hartstikke leuk ben er ook super blij mee. Nu zit ik alleen in dubio, ik wil al een tijdje een nieuw horloge deze wordt door het afvallen veel te groot tevens is hij beschadigd. Maar aan de andere kant heb ik ook altijd gezegd wil als ik veel kilo's kwijt ben een mooie ketting en of armband als set. Ik twijfel nu heel erg een horloge is in de meeste gevallen ook redelijk tijdelijk en gaat natuurlijk minder lang mee. wat zouden jullie doen? Of misschien nog alternatieven?
Hier een armbandhorloge. Een stevige harde band uit een stuk dus geen schakels. (als je em af doet staat ie ook rond) met een mooi klokke erin. Gekregen toen ik zwanger was van onze dochter. Alleen aan de achterkant bij de sluiting zitten een aantal schakels om em groter en kleiner te maken. Hij lijkt een beetje hierop: View attachment 291730