Verwijsbrief kwijt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Pfff dat heb ik weer!
    Ik heb morgen mijn intake voor therapie, omdat ik een burn out heb.
    Heb een verwijsbrief gekregen,maar kan hem nergens meer vinden.
    Heb hem op de deur gehangen, weet het haast wel zeker, samen met het briefje met de tel.nrs van verschillende praktijken.
    Ik denk dus dat m'n dochtertje hem gepakt heeft om op te tekenen.

Maar nu, ik heb morgenochtend de intake om 10uur en denk niet dat het me voor die tijd nog gaat lukken om een verwijsbrief te krijgen.
    Kan ik daar weer om gaan stressen! Ga morgen direct om 9uur de praktijk bellen en om 8uur de HA.
    Denken jullie dat ik de volgende keer anders ook de verwijsbrief mee kan nemen? Het gaat in principe alleen maar om dat deze aan de verzekering kan worden gegeven.
    Ik weet dat als ik morgenochtend ga stressen, ik het niet ga trekken ivm m'n burnout. M'n hart slaat nu al haast uit m'n borstkas na mijn idee.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

gewoon even bellen naar de ha. die kan heb zo op nieuw printen

3. gimena

gimena Niet meer actief

of even er langs rijden krijg je het gelijk mee van de asistente of je huisarts

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

De assistente kan die idd gewoon uit de pc even printen (als ze het goede programma hebben dan)

Maar de meeste praktijken vinden het geehn probleem als je de verwijzing de keer erop mee neemt hoor.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dokter heeft hem met de hand geschreven...
    Maar bel morgen eerste de HA of ik direct een nieuwe kan halen.
    Heb even gekeken en beiden praktijken liggen best vrij dicht bij elkaar dus dat gaat me wel lukken op de fiets.
    Anders als ik niet direct een verwijsbrief kan krijgen bel ik wel met de vraag of ik hem een andere keer mee kan nemen.

Ik kan om dit soort dingen zo in de stress zitten tegenwoordig, zo vervelend.
    Terwijl ik nu na een halfuurtje denk, ach als het niet lukt gebeurd er niks ergs ga er bij wijze van spreken niet dood van;).

6. gimena

gimena Niet meer actief

als hij met de hand is geschreven staat meestal in zijn pc ook genoteerd wat hij jou als medicijn of verwijzing heeft gegeven!
    komt wel goed hoor :)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja i know, maar had er ff flink de balen in.
    Morgenochtend 8uur hang ik aan de telefoon :D...zullen ze denken hebben we mevr de Vries weer altijd 1 van de eerste ;).

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik was ook een keer een verwijs brief kwijt
    maar doen ze niet moeilijk om hoor als je de verwijsbrief de volgende keer wel meeneemt

9. SarahEline

20 mei 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je niet al te druk!
    Ik weet niet waar de verwijzing voor is, maar ik kom het in de praktijk regelmatig tegen dat iemand zijn/haar verwijzing is vergeten mee te nemen. Dan komt dat gewoon de volgende keer! Meestal staat er niet hele belangrijke info op, dus red ik het ook wel zonder. Alleen voor de verzekering is de verwijzing nodig...
    Maar zoals ik al zei, ik heb hem niet direct nodig. Kan ook wel wachten tot de volgende keer.

Dus als het allemaal niet lukt zou ik gewoon heengaan en zeggen dat je de verwijsbrief niet kon vinden en dat je z.s.m. alsnog komt brengen.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Er stond inderdaad verder niet veel belangrijks op.
    Alleen het advies dat ik psychische hulp nodig had, dus echt alleen voor de verzekering.

11. SarahEline

20 mei 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoef je je zeker niet druk te maken! je bent echt niet de eerste en vast niet de laatste.

Daarbij je hebt een burn out... dan mag je dit soort dingen kwijtraken ;)

Deel Deze Pagina