Arghhh hebben wij weer! Hebben afgesproken met een bedrijf om onze tuin te doen. Hij zou hier tussen 07:30/08:00 uur komen maar wie we ook zien geen mens! Heb hem al 2x gebeld maar hij neemt niet op. De laatste keer maar ingesproken waar hij blijft want wij waren dus alle 4 om 06:45 uur in de kleren. Ik baal als een stekker en begin mij behoorlijk op te vreten! Zo even frustratie hier droppen hoor
Ja joh het gebeurt bij ons vaker Maar het is zo bloed irritant want ik hou van structuur en mensen die netjes op tijd zijn of in ieder geval wel bellen als ze later zijn.
idd je naam past bij je topic maar kan me wel voorstellen dat het je behoorlijk irriteert. denk dat ml zou zeggen dat ie nu ook niet meer hoefde te komen
Man vind het ook behoorlijk irritant maar zegt wel ik wil eerst de reden horen van hem. Ik ben daarin wat radicaler afspraak niet nakomen hoef je ook niet meer te komen.
Ik ben serieus de moeilijkste niet bel op met de woorden "mevrouw ik ben wat later geen probleem maar nu ben ik gewoon echt woedend want over een paar dagen wil hij wel een paar duizend euro vangen!
Oooh voel je frustratie. Zou precies het zelfde hebben en van mij mag de beste man dan ook wegblijven.
Nee gelukkig niet! Daar kan hij nu ook naar fluiten hoor! ow en de koffie is ook op, jammer voor hem hij heeft tijd genoeg gehad!
Man en ik hebben nu afgesproken dat als hij er om 12 uur nog niet is wij hem opbellen en zeggen dat hij de graafmachine mag komen ophalen en wij een ander die paar duizend euro geven om de tuin te doen.
Heb hem net een SMS gestuurd dat we een afspraak hadden en dat hij er nog steeds niet is en of hij nog van plan is te komen. Omdat we een mondelinge afspraak hebben mogen we niet zomaar afzeggen ondanks dat die vent zich nu echt van zijn slechtste kant laat zien.
Nouja zeg wat gigantisch onprofessioneel, een half uurtje kan gebeuren maar bij een paar uur mag er toch wel iets heel ergs aan de hand zijn (Dat bedoel ik niet zo natuurlijk, maar toch wel). Ik heb nog respect voor jullie 12 uur deadline hoor, ik had er al veel eerder de brui aan gegeven hahaha. Nou hoop dat ie snel met een goed excuus aan komt zetten!!!