Sollicitatiegesprek bij de lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    er zijn veel kandidaten, dus exacte datum heeft ze niet gezegd. denk volgende week ofzo.

2. Ik heb een jaar bij lidl gewerkt, en heb me echt rot gewerkt, met kerst was ik nog ruim 40 uur in touw (contract van 32 uur en ong 30 weken zwanger). En toch hebben ze me eruit gegooid 2 weken voordat ik met zwangerschapsverlof ging.
    Achteraf nooit meer iets van ze gehoord, zelfs niet toen we een geboortekaartje van Bram hadden gestuurd.
    Ik snap dat je tijdelijk werk moet hebben, maar kijk aub verder! Want ze zijn niet echt zuinig op hun personeel.

3. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Maar als het goed is heb heb je een maand proeftijd...dan zou je volgens mij zelf ook ermee kunnen stoppen als het je niet bevalt toch?

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    juis, amls het me niet bevalt dan stop ik gewoon.

maar ik ga over een paar maanden verhuizen naar nederland, dus we hebben geld nodig voorr een huis, verhuizing etc...

dus een paar maanden werken lukt me wel.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    zaterdag om half 3 heb ik de 2e gesprek

6. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Jaaa! :D Dat is al een begin! :) Zet 'm op!

Ik vind het trouwens wel goed van je dat je je door de vele negatieve reacties van anderen, niet laat ontmoedigen! :D

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dank je.
    hoop dat ik word aangenomen wordt. heb echt zsm geld nodig!!

8. sim

sim Niet meer actief

meid, het verschilt ws per filiaal hoe ze met mensen omgaan, want ik hoor hier berichten dat het prima is om voor de lidl te werken, heel veel succes met solliciteren en hoop voor je dat het lukt en dat het een leuk filiaal is :D

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij heeft het personeel bij onze Lidl het ook niet verkeerd hoor. Er zitten leuke spontane meiden en zelfs wat jongens bij de kassa.
    Bij de Aldi (1 deur verder) kijken ze beroerder ;)

Veel succes zaterdag!

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Gefeliciteerd! :) Hoop voor je dat het 2e gesprek ook goed verloopt, maar dat zal wel best wel als je al voor een 2e gesprek mag komen.

Ik zeg niet dat elke Lidl slecht is, ik bedoelde dat ík er wat minder goede ervaringen mee heb.Je moet er gewoon niet al te veel van verwachten. Ook veel goede dingen meegemaakt hoor! Maar denk dat dat je dat in elk bedrijf wel hebt. Nergens is het perfect.

Deel Deze Pagina