hoi! ik moet donderdag as voor het eerst naar het uwv voor een gesprek met een werkcoach. zit vanaf 15 april in de ww. kan iemand mij vertellen wat ik van zon gesprek kan verwachten? zie er nl wel tegenop. ik bedoel hoe streng zijn ze? wat gaan ze allemaal vragen? ik heb nu al meer dan 15 sollicitaties gedaan zowel schriftelijk als telefonisch en neem de vacatures en areacties ook mee. heb ook al in mn zwangerschaps verlof aan het solliciteren geweest dus ik denk dat ze niet te klagen hebben over me inzet of wel? kan iemand mij vertellen hoe het een beetje in zijn werk gaat? bedankt groetjes henkie
heb je je online ingeschreven? Bij mij hebben ze toen die inschrijving doorgelopen, gekeken wat voor werk ik zoek, naar m'n cv gekeken en toen is zij gaan kijken of ze een passende vacature vond, vond ze niet, pech hebben, zoek zelf maar en toen stond ik met 30 minuten weer buiten. Stelt helemaal niets voor.
Het stelt niet zo helemaal voor, ze zal vragen wat je al hebt ondernomen, wat je zoekt blablabla. Verder leggen ze je de regels uit enzo, maar die krijg je ook op papier. Uiteindelijk krijg je een soort van planning met dingen die je moet doen, zo moet je minstens 2 sollicitaties per week doen vanaf het moment dat je bij het uwv bent geweest, dus ik zou er niet teveel per week versturen als ik jou was Maak je maar niet te druk! Het eerste gesprek is gewoon een intake-gesprek, daarna begint de rompslomp pas echt
Helemaal eens met bovenstaande reacties. Het is voornamelijk een gesprek over wat je kunt wat je wil doen en hoeveel uren werk je zoekt. Ze gaan even vluchtig kijken voor je of ze wat hebben en spreken gewoon af hoeveel sollicitaties je per week moet doen. Je moet in een overzichtje dat bijhouden en bij mij moest ik na een maandje rapporteren. Stelt geen moer voor.
je moet je ook inschrijven bij alle uitzendbureaus. Verder krijg je feedback op je eerdere sollicitaties, of dat je een reeel beeld hebt van de functies waarop je solliciteerd.