whaaaaaah ik heb een allergie van zo'n processierups opgelopen! zit helemaal onder de rode vlekjes/buldjes en jeuken echt een ramp word helemaal gek mijn handen is nog het ergst kan niks meer omdat alles dan gaat jeuken en pijn doet (jaja typen gaat nog ) onder mijn haren voeten benen armen handen mijn ogen ja die zijn opgezet en dik! dus ik met een super zonnebril 8) naar de HA pfff hoezo voor l*l heb pillen nu wat een elende nu ook maar een crempje voor de jeuk gehaald (lees: laten halen ) maar helpt niks pffff word echt geeeeeek!
Wil je echt een hele goeie creme? Dan moet je rescue remedy cream van bach (bij de betere drogist) kopen. Prikt eerst een beetje, maar de jeuk is dan gelijk weg, en de zwelling is ook in no time verdwenen. Heel veel sterkte!
processierups ? wat is dat dan ? waar ben je die tegen gekomen ? heb je hem vast gehouden dan ? succes in ieder geval !
Ken behoorlijk wat allergien, maar een processierups allergie? Nooit van gehoord! Klinkt niet fijn, dus sterkte!
heel veel sterkte, jeuk is bijna erger dan pijn dit zijn de engerds: de haartjes veroorzaken de ellende
helemaal waar loopy je kunt ze opvangen als je in de buurt van een eikenboom bent want daar zitten ze in is heel veel op het nieuws geweest!
ik heb ze inderdaad wel eens gezien.. en dan in het bos.. bleeehhh wat een enge beesten ik haad insecten gevallen dingen allemaal :s bleeh in ieder geval hopelijk is je jeuk en uitslag snel over!