Ik heb vorig jaar een nieuwe fiets gekocht (batavus diva 7 plus) en daarbij ook fietstassen. Gewoon basic en goed, althans dat dacht ik. Toch zijn ze al behoorlijk afgeragd en krijg ik ze niet heel erg goed meer bevestigd op het frame. Dus ben op zoek naar nieuwe. Want ik begin me er vreselijk aan te ergeren. Beetje in deze stijl en mijn budget ligt onder/rond de 60 euro. https://www.bol.com/nl/p/new-looxs-mondi-canvas-dubbele-fietstas-32-l-licht-grijs/9200000020436407/#product_title Vanaf de zomer/herfst wil ik een achterzitje gaan gebruiken dan wordt mijn zoontje 2 maar die bevestig je geloof ik aan de zadelpen of er net onder. Wie weet wat ik moet hebben?
Ik heb 2 losse fietstassen. Die kun je er zo af halen en ook weer opklikken. Vind ik ideaal voor als die vol zit met boodschappen. Neem dan de tas mee naar de keuken om alles eruit te halen. Ze waren wel duur, rond de 40 euro per stuk dacht ik.
Ja die had ik ook gezien. Lijkt me ook wel handig misschien dan toch maar wat meer aan uitgeven 🙈