Wij hebben nu voor Lindsey een spaarrekening bij de postbank maar vinden dit erg onhandig. We moeten het geld overmaken naar een andere rekening en daar dan weer haar nummer en naam in vermelden en dan word het weer via hun overgeboekt. Erg omslachtig allemaal. Jayden heeft nog geen rekening, alleen een spaarpotje. Nu willen we dus 2 rekeningen gaan openen maar welke is leuk/goed? Abn amro vind ik zelf wel leuk maar die zijn nu overgenomen door fortis zei m,n man dus weet niet of er iets verandert.... Graag jullie meningen en adviezen!
Ik heb voor Demi een spaarrekening geopend bij de Rabobank. Daarop kun je zelf gewoon rechtstreeks storten en ik ben zelf heel tevreden over de Rabobank.
Ik heb dan wel geen nieuwe, maar ik heb bij de rabobank 2 spaarrekeningen lopen. Ik vind ze erg goed, duidelijk en makkelijk te bereiken. Zelfs kleingeld kan je nog inleveren daar. Dus heel leuk voor kleine kindjes later om hun spaarcentjes nar de bank te brengen. Ook voor grote kindjes blijft dat leuk trouwens Zeer betrouwbaar, duidelijk en goed dus.
ik zit bij de abn en ik heb nog niets gehoord hoor van een overname. en ze hebben nogsteeds en efteling actie zag ik vande middag
Rachel, waar lopen jullie rekeningen dan? Wij hadden onze rekeningen bij de rabobank, dus daarom ook daar de rekeningen voor mn meisje geopend. Jaja ze heeft er meteen 2! Een rabo regenboogrekening en een spaarrekening.... (regenboogrekening storten papa en mama maandelijks centjes op en haar spaarrekening komt de kinderbijslag op) succes!
Onze rekeningen van onszelf lopen bij ABN en Postbank... Zit te twijfelen nu tussen rabo en Abn om een spaarrekening te openen
Meen je dat nou? Dus je weet niet dat ABN AMRO is overgenomen door Fortis waardoor Fortis nu in een hele slechte financiele positie zit? Is elke dag op het nieuws!
Mijn vriend en ik hebben beide altijd bij de Rabobank gezeten en we zijn hier nog steeds heel tevreden over. Onze kleine krijgt straks ook een Rabobank rekening.
dat van fortis weet ik wel.maar je merkt er bij de bank niets van zo bedoel ik dat. en verders boeit me het eigenlijk helemaal niets ook nieuws kijk ik niet maar dan staat de tv al 2 of 3 weken stof te vangen dat hij niet aan staat hahaha
ah dus je hebt er wel van gehoord.. omdat je schreef van niet. Ik wou al zeggen, je kunt er haast niet omheen, elke dag op het nieuws en zelfs het kabinet is ermee bezig.
Voor klanten verandert er voorlopig niets ook al staat ABN AMRO nu te koop. Dus je kunt prima een Pardoesrekening openen!
Hier de AK-bank. Ja, ik had er ook nog nooit van gehoord, maar je kunt er gewoon een rekening voor je kind openen en ze hebben de hoogste rente, al een hele tijd en ze zijn lid van de Nederlandse Bank. Net als meerdere banken is de 1e 20.000 voor 100% gegarandeerd en van 20.000-40.000 is voor 90% gegarandeerd (per persoon). Ze hebben trouwens een gewone en een internetspaarrekening, ook handig dus! Kwam er ook in de consumentengids als beste uit. Ik zou je dus deze adviseren! Gr. Emma
ik heb gewoon een maandspaarrekening bij de Ohra. 1e half jaar 6 procent rente en daarna 4,25 procent. veel meer als die normale kinderspaarrekeningen. die zijn wel leuk, maar de rente is niet om over naar huis te schrijven.
wij gaan voor een zilvervloot rekening, die heeft -vergeleken met de rest- een behoorlijk hoge rente.