Sollicitatiegesprek (Lidl)

Discussie in 'De lounge' gestart door Niicci, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Geen ervaring aan deze kant!

Ik wil je wel veel succes wensen en vind het super om te zien dat je ondanks je zwangerschap en de (vele) negatieve reacties hier wat zwangerschap en werken betreft toch lekker solliciteert!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen ervaring met de lidl maar ik wil je veel succes wensen.
    Positief denken is de eerste stap.
    Zoals iemand hier zegt, als je zenuwachtig bent zeg het dan ook. Zeg dat je zenuwachtig bent omdat je de job echt graag wil omdat het je leuk lijkt om dit, dit en dat te doen.

Ga er gewoon netjes verzorgd naar heen maar wel casual gekleed. Niet overdrijven in je kledij, ze moeten niet denken dat je angst hebt om een nagel te breken als je een doos moet opheffen:p

Op het einde zullen ze vragen of jij nog een vraag hebt. Ik vraag dan altijd wanneer ik mag beginnen, dat vinden ze vaak wel leuk.

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring maar de kans dat je aangenomen wordt is niet zo groot helaas...
    Ik heb me suf gesolliciteerd met zwangere buik. Kanloos ben je tegenover een paar honderd niet zwangeren..

4. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Bentoc even benieuwd hoe het is gegaan!!

Ik zelfnu dik een jaar werkend bij Lidl en het giga naar me zin:D

Eerste gesprek meteen contract getekend en inmiddels bijna 28 weken zwanger zoals je leest en krijg gewoon contract verlenging!

En tja het is zwaar maar welk werk nou niet plus.. Er word vreselijk veel rekening met je gehouden hoor

Ik werk 4 dagen van 7.30-13.00. Smorgens even inpakken daarna kassa
    Dus ideaal ;)

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    En ben je aangenomen?

Deel Deze Pagina