sollicitatiegesprek, maar niet aanwezig zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Als je zo gaat zitten praten op het gesprek zoals je nu doet op het forum dan weet ik zeker dat je niet aan zal worden genomen .. Je wekt de indruk dat je totaal niet wilt werken en eigenlijk omdat je '' moet '' solliciteren je dit dan ook maar doet ..

Ik persoonlijk zou een moord doen voor een baantje, al word het een hema worsten verkoop baantje ...

Ik zal ook verder mijn mening niet geven want denk niet dat je dat leuk vind.

Succes bij je gesprek vanmiddag .

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik kan me voorstellen dat je je beroerd voelt. Ik vond het de 1e weken ook zo loodzwaar met een kleintje al en die vermoeidheid waardoor ik amper op de been kon blijven. Als je dan nog behoorlijk misselijk bent daarbij, kan ik me helemaal voorstellen dat je zoiets hebt van... pleaaaase... niet vandáág! Ik trek het niet.... Ik had en heb, (door de hormonen?) ook wel behoorlijke dips nu af en toe hoor.
    En ik kan me voorstellen dat het anders voelt, omdat het om een 'verplichte' sollicitatie gaat.
    Maar goed dat je oppas gezocht hebt, ook al is je mannetje ziek -lijkt me toch moeilijk om hem nu achter te laten... !
    Ik hoop dat het allemaal niet te lang duurt voor je, dat je gewoon op tijd je gesprek hebt en ook dat het gewoon een leuk gesprek is :) . Zodat je achteraf ook met een goed gevoel weggaat!
    Heel veel succes met je gesprek!

groetjes
    athina

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom op meid, zet je beste beentje voor vanmiddag.
    Misselijkheid is geen pretje (weet het!) maar geef jezelf er niet aan toe en neem een mintje in voordat je naar je gesprek gaat, dat ebte de misselijkheid bij mij altijd voor een kwartiertje weg dus hoop ook voor jou.

Succes!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Anitha heel erg bedankt.. Jij begrijpt mij tenminste wel..

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Toen ik 'moest' solliciteren en mijn oppas afzei heb ik mijn meiden van toen 1,5 en 3 jaar meegenomen. En mooi dat ík die baan heb gekregen! :D

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    En waren ze dan braaf tijdens het gesprekje??

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat voor baan is het?!
    ik duim voor je dat je de baan krijgt...

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    verkoopster bij een zeer bekende winkel...

dank je.

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nee natuurlijk niet, maar dat geeft niets, ik heb toen laten zien dat ik graag wilde werken. Ik heb toen ook gezegd dat ik de keus had óf ze meenemen óf niet op het gesprek komen. Dát was dus het laten zien van inzet. Veel hebben we toen idd niet gesproken maar het was van hun kant hierdoor al snel bekeken!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    haha grappig.. dus een korte gesprekje gehad... en de baan gekregen, dat is mooi meegenomen..

11. Miniman

Miniman Niet meer actief

Ik hou me mening maar voor me ;)

12. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    heb je de andere berichten ook gelezen? zo erg is het nou ook weer niet. denk dat ts een beetje een off-day heeft. dat heeft iedereen toch wel eens? en inderdaad vervelend dat het net op de dag van je sollicitatie gesprek is, maar dat kan gebeuren en ts gaat toch naar het gesprek nu? ik snap opzich wel waar ze vandaan komt, ik was niet eens misselijk maar had gewoon ook echt geen puf voor wat dan ook tijdens de 1e 3 maanden. gelukkig had ik toen werk en zette ik gewoon door, maar als je al thuis zit kan ik me wel voorstellen dat je er af en toe ff door heen zit...
    succes met je gesprek vandaag, hoop dat je de baan krijgt. wie weet zorgt dat ook weer voor wat energie en afleiding!!

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    #53 jessy77, 5 mei 2010
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
    Wat moet het een ongelofelijk goed gevoel geven zo perfect te zijn..of niet Miniman?

Een mening geven of iemand de grond instampen zijn nog altijd 2 hele verschillende dingen.

TS, succes met je gesprek vandaag en hopelijk voel je je gauw weer beter!

14. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt een beetje als een luxe probleem. succes!

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Iedereen beleeft z'n misselijkheid/ziek zijn tijdens de zwangerschap anders. Ook ik ben zo ziek geweest dat ik de helft van mijn zwangerschap thuis heb gezeten. Gelukkig werk ik al 10 jaar bij dezelfde baas dus ik had mijn inzet al jaren kunnen aantonen. Maar ik vind niet dat iemand kan beoordelen hoe zij zichzelf momenteel voelt en wat ze kan.
    Iemand die ervaringen heeft met sollicitatie's afnemen kan vanmiddag echt wel goed zien of iemand zich beroerd voelt of niet. En kan daaruit ook zijn conclusie trekken hoe graag iemand de baan wilt hebben.
    Zie dus gewoon rustig af hoe het gaat vanmiddag en meer als je best kun je niet doen.
    Mijn advies is niet om je kind mee te nemen. Niet elke werkgever accepteert dit. De mijne is van mening dat je bij ziekte ook dat werkelijk iemand achter de hand moet hebben om op te passen en zou het niet accepteren als het kind op de zaak kwam.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn lieve buurvrouw gaat op mijn zoontje passen.. Ik ga heus geen slechte indruk geven bij de werkgever.. wil ik ook niet.. Ik ga gewoon naar de werkgever hoe ik altijd ben.. Zij mogen beslissen of ik wel of niet aangenomen wordt..

17. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Maar ze schrijft in haar eerste bericht dat ze geen zin heeft om te werken, maar dat ze moet omdat ze ww heeft en dus een solicitatie plicht. En dat ze eigenlijk pas na de bevalling weer wil werken. Dan zeg ik of soliciteren of niet maar dan ook geen ww.

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

voel je je niet gewoon beroerd omdat je het gesprek
    hebt?
    Ik snap je wel hoor.
    Is ook moeilijk.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ook ik houd wijselijk mijn mening maar voor mij.....*telt nu tot 1000*

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Als je besluit je mening voor je te houden, waarom moet je het dan wel even melden? Dit zie ik in zoveel topics voorbij komen, iemand die zegt 'ik zeg maar niks', maar dát dus wel even zegt. Zo zinloos. Niet reageren=niet reageren, dit is gewoon onzinnig :(

Deel Deze Pagina