sollicitatiegesprek, maar niet aanwezig zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ik zou wel gaan hoor! En als je niet gaat zou ik gewoon eerlijk zijn!
    kei vervelend dat je in de WW zit, maar die sollicitatieplicht is er niet voor niks. Zo kunnen we het met zn ALLEN blijven betalen. Als jij namelijk nog langer in de WW zit, des te eerder is het WW potje leeg! Idd zoals gezegd: je stinkende best doen voor een betaalde baan, of niet in de WW.
    Je zit niet voor niks in de WW, als je nog een baan had gehad dan had je nu ook moeten werken.
    Ik vind: niet werken, niet eten. En dat bedoel ik niet zo zwart wit, maar als je wel kúnt, dan moet je je stinkende best doen!
    Ik snap dat het niet het beste uitkomt nu, maar even je schouders eronder, even lekker douchen, misschien voel je je dan wat beter en dan naar het gesprek! je kunt het!!!!

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nee, als dr zoontje echt ziek is kan het niet nee. Moet zeggen dat ik in de luxe positie ben om 1 van mijn dochters af en toe mee te nemen naar kantoor wanneer ze vrij zijn. Mijn man neemt dan mijn andere dochter mee. Maar idd niet elke werkgever wil dit.

3. namya

namya Niet meer actief

:D helemaal mee eens :D

nazli veel succes en kom uit die WW

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zal jullie vanmiddag of morgen laten weten hoe het is gegaan..

Ik heb genoeg antwoorden gezien..

Ik wil graag dat deze topic gesloten wordt.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hier ben ik het dus ook mee eens! en dat uit de hoogte doen zoals miniman dus doet heeft ook niet echt nut he! probeer haar op zn minst te steunen door te zeggen kom op meid! schouders eronder! maar waarom haar een slappe hap noemen???? ik begrijp het wel hoor waarom ze geen zin heeft, ik zou er ook niet op staan te springen als ik al zo moe en misselijk was ergens leuk te gaan zitten doen dan.. ik had toendertijd gelukkig al een baan en daar kende ze me dus hoefde niet speciaal me best te doen maar met een sollicitatie gesprek moet je jezelf presenteren en kan me voorstellen dat je daar dan weinig zin in hebt op zo;n moment... maar meid succes!!!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Als je wilt dat die gesloten wordt dan moet je even op het 3 hoekje met uitroepteken in je bericht klikken.

Veel succes met je sollicitatie.

7. ten eerste snap ik niet dat je durft de posten hier, je lokt de reactie's zelf uit. jij solliciteerd omdat je uitkering wilt behouden niet omdat je een baan wilt. Als ik jouw was zou ik jezelf geluk prijzen dat je uitgenodigd ben voor een gesprek,velen anderen willen dit maar krijgen de kans niet. Je geeft aan dat nu je zwanger bent je totaal nergens zin in heb, begrijpelijk had ik ook! Maar sommige dingen moeten nou eenmaal,dus maak je zin!

ik wordt zo boos om mensen die dingen als vanzelf prijzen!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    bedankt consider. ik heb het gemeld.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    als ik niet wil werken, dan solliciteer ik ook niet..

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Beetje apart, eerst schrijf dit en na enig commentaar schrijf je wat anders. Ik wens je sterkte en ik hoop dat je wordt aangenomen, zodat het ww geld aan iemand anders kan worden besteed.

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Fijn dat je toch nog wat hebt kunnen regelen heel veel succes vanmiddag meid!

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had na mijn bevalling ook flink gesolliciteerd...en ik had op een gegeven moment wel 4 gesprekken per week... en daarvoor moest ik gerust 3 uur voor reizen.. Ik deed dat gewoon!!!!
    Ik voelde me vaak ook niet lekker, maar je doet het gewoon. De kleine was gewoon bij mijn moeder, ik moest met een baby van 6 weken steeds heen en weer slepen.
    Maar ik wilde echt graag werken.
    En ik heb nu wel een hartstikke leuke baan!!!

Gewoon gaan dus!!!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wie wilt nou zijn uitkering kwijt, als je moeilijk werk vindt of niet aangenomen wordt.. Ik heb tijdens mijn zwangerschappen ook gesprekken gehad en ik heb niet eens gemeld dat ik zwanger was.. Als ik niet wil werken, dan had ik het wel gezegd, toch.. Alleen ik heb geen kracht om te gaan werken nu ik zwanger ben.. Jullie kunnen niet aan mijn reacties hoe ik beroerd ben..
    Mijn man zegt ook al dat het na een paar weken over gaat.. Hopelijk van wel, want ik wil genieten van mijn zwangerschap.

14. Volgens mij kwam dit stukje tekst van jouw uit jouw verhaal:
    Mensen die vragen waarom solliciteer je dan, als je geen zin hebt om te gaan werken,, Ik krijg van de ww en ik heb sollicitatieplicht,, dus moet actief werkzoeken.. ik wil ook geen problemen met de uitkeringsinstantie..

Dat geeft al genoeg aan lijkt me!

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    door de reactie van mij begrijpen jullie mij helemaal verkeerd.. Ik moet ook solliciteren, maar als ik wordt aangenomen ga ik ook gewoon werken hoor ook al is het moeilijk.. Je moet even je zelf in mjin plaats zetten..

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm rare reacties zitten ertussen hoor:(

Je komt gewoon niet lekker je bed uit misselijk kind ziek bah bah. Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een gesprek.

Maar zoals iedereen kan lezen heeft ze haar mening bijgesteld hartstikke goed toch!! Ik wil je heel veel succes wensen! en afleiding door wat werken doet het altijd goed hoor;)

17. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Idd je geeft zelf aan dat je niet wilt werken, maar wel ww wilt. I
    k snap dat je je beroerd voelt door de hormoon verandering. Met een week of 12 is het lichaam daar aan gewent en neemt het af. Als je je bedenkt dat je nu niet eens zo lang hoeft te gaan werken omdat je over 24 weken alweer recht hebt op zwangerschap verlof.
    Dus kop op schouders er onder en een beetje positief worden. Wat is er nu niet fijner om te zeggen dat je zelf je geld verdient en mag uitgeven ipv dat van een ander.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina