Wie nog meer zelf een heel droge huid en wat bevelen jullie aan??? Mijn huid is soms net schuurpapier.
ik heb die 3 in 1 van garnier, en DETOX gel van garnier, helpt prima. En ik smeer niets meer op mn gezicht kwa cremes voor droge huid, sinds ik daarmee gestopt ben is mn huid niet droog meer. 1e paar weken nog wel, daarna gaat je huid zichzelf weer vet houden omdat ie niets meer krijgt in de vorm van creme. Dus ik gebruik geen cremes meer, alleen detox en 3 in 1 van garnier. Je huid voelt erna trekkerig aan maar gewoon zo laten, binnen 3 weken was het droge weg hier.
Scrub en een goede dag- en nachtcreme! Ik heb, jaja, bij Oriflame een 3in1 ding gekocht. Je smeert het op als creme, het wordt tijdens het smeren olie en als je het afspoelt is je huid echt heerlijk zacht! Daarna lekkere creme erop en klaar-is-klara!
ik heb vaseline in cremevorm in een tube op recept, bij mij is het soms ook schuurpapier en als ik dat 1 keer smeer is het een uur later weer zacht....
Ik ben zelf helemaal weg van Palmer's bodylotion, die is heel lekker, niet vet, maar het helpt tegen een droge huid (en ook heel goed als je verbrand bent!)
merk weet ik zo niet, maar het is voor zwangerschaptraie en borsten, er zit cacaoboter in(witte fles met pomp systeem) dat werkt super en van yver rocher winterhanden creme(kamile geloof ik)
Geen zeep gebruiken en alleen parfumvrije produkten gebruiken. Vaseline is goed vet helpt erg goed en kost bijna niks
Ik zweer bij Symphaty for the skin van Lush. Ik koop de Lush producten altijd in Amerika maar in Nederland schijnen ook winkels te zitten.
Volgens de dermatholoog zijn al die cremes juist uitdrogend voor de huid. Op zijn advies smeren we Joey in met olie. Veel beter!
Uierzalf (of creme) of vaseline: kost bijna niks en werkt prima. Wel goed bijhouden. Als je echt hele droge kringen hebt (had ik laatst op mijn been) kan het ook een soort eczeem zijn. Dan moet je even naar de dokter gaan en krijg je een zalfje: binnen een week over.
Ultra bland van lush! Het is een make up/gezichts reiniger in creme vorm! Met olie en boters erin.. Je smeert het op je gezicht even inmaseren en dan met een washandje eraf halen! Al het vuil is gegarandeerd van je gezicht af en je huid voelt zacht aan! En je doet ook nog ontzetten lang met een potje!