Je kent het wel... Daar is ineens DE vacature en tadaa je word uitgenodigd voor een gesprek! Nieuwe kleertjes gekocht, haar gedaan nette make-up... 3 uur van te voren al bang zijn dat je te laat komt Het gesprek gaat geweldig! Echt beter kan niet Er word je verteld dat er wel heel wat moet gebeuren wil jij DE baan niet krijgen Helemaal enthousiast rij je naar huis met de mededeling dat je tussen 4 en 6 gebeld word met nieuws... Tis nu 21.10 en ben nog niet gebeld
komop komt heeeelemaal goed!!! laat je ook even weten als je WEL gebeld bent? ben nu wel nieuwsgierig hoor... en anders morgen bellen (als ze dan open zijn natuurlijk) en heel nuchter zeggen dat je het graag wilt weten omdat je nog meer aanbiedingen hebt...
Natuurlijk laat ik het weten! Echt deze baan is perfect! Startsalaris waar ik van droom, arbeidsvoorwaarden ideaal, training en doorgroeimogelijkheden... Ik weet dat het nog kan, maar oooh wat had ik mijn hoop gezet op een telefoontje tussen 4 en 6! Zat dus ook letterlijk vanaf 15.30 naast de telefoon om 8 uur gaf ik het op haha
stom he hahahaha ik weet mijn sollicitatiegesprek bij de ING nog wel, ik zou de dag erna terug gebeld worden want ze hadden nog meer gesprekken die dag. word ik ineens 2 uur na mn gesprek al terug gebeld dus ik denk al: ojee foute boel... begint hij ook nog eens met: ja we wilde je het alvast laten weten is wat makkelijker voor jouzelf ook, we moeten namelijk helaas mededelen.... ...dat je voorlopig niet zoveel vrije tijd meer hebt want je bent aangenomen! het zweet brak me uit en heb alleen geroepen: oh wat ben jij gemeen!!! hij kon wel laggen ik zat met mn hart in mn keel... hahahaha
Heb ik ook een x gehad, werd de volgende dag om half 8 wakker gebeld, dat ze vergeten waren mij te bellen en dat ik absoluut was aangenomen haha
hahahaha oeeh ik had dan ook echt sjagie opgenomen met: "JA?:x" dat doe ik meestal als ik smorgens wakker gebeld word door een nr wat ik niet ken hahahaha
Ik vind het echt vreselijk... Zeg dan niet dat je zovééééél kans hebt en dat je tussen 4 en 6 gebeld word! Neem aan dat ze zelf ook ooit in deze positie hebben gezeten... In enorme spanning zitten te wachten op bericht!
Ik hoop het echt, maar ja we gaan nu het weekend in en voor zover ik weet zijn ze dan dicht... Ik wil zooo graag!! Ligt hier een bijstand aanvraag die ik heel graag wil verscheuren
Pff, wat vervelend zeg ! Hopelijk wordt je alsnog snel gebeld. Succes ermee en laat even wat weten hier
Oo gefeliciteerd!! Zie ineens je banner en wauw dan gaat het toch kriebelen haha Ons meisje is vandaag precies 16 weken dus we wachten nog wel even hoor
Succes meid, hoop voor je dat het iets wordt. Ik heb momenteel weer 3 brieven verstuurd en hopelijk heb ik ook wat geluk!!