Gaaf!! Gefeliciteerd!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je hebt gevoeld. Vorig jaar zomer had ik mijn sollicitatie gesprek op een dinsdag, ze vertelden toen dat ze voor het weekend zouden bellen en heel misschien de maandag erop. Er waren 100 sollicitanten op gesprek Maarja, die maandag gingen wij een week weg en zelf dacht ik: belletje ná het weekend zal wel niet veel goeds zijn. Heb toen de hele week naast de telefoon gezeten en vrijdag avond huilend naast de tel gezeten . Was was ik teleurgesteld en wat een rot begin van de vakantie. Totdat mijn vriend zaterdags helemaal happy binnenkwam met een grote envelop! Een felicitatiebrief en de contracten!!! JEEEEEJ! Wat ben je dan ontzettend blij!!!!!
Dankjulliewel!! Tamale Alleen vorige week donderdag hadden ze al 50 sollicitanten en dat staken ze ook niet onder stoelen of banken. Ik had ook echt niet verwacht dat ik zou worden aangenomen! Alleen ging het 1ste gesprek zo goed dat ik echt super teleurgesteld was dat ze niet eens had gebeld! Gelukkkig ging het 2de gesprek ook super en werd ik gister wel netjes gebeld haha Ze had na mijn gesprek de contracten al op de bus gedaan! Zit nu dus te wachten op de postbode en morgen om 10 uur begin ik al...!!!
Gefeliciteerd Ik hoop dat mijn vriend vandaag ook een positief gesprek heeft! Dan kan hij eindelijk weg bij zijn klote baas.....
Nou ik heb vandaag mijn eerste trainingsdag gehad en was echt heel sceptisch..., maar wauw wat gaaf!!! Het gaat om een schoonmaak apparaat, maar dat is echt zo'n geweldig ding! Daar mag ik demonstraties mee geven Dacht echt dat het weer zo'n onzin product was, maar zoals met alles moet je het gewoon eerst zien. Dus als iemand een kop koffie kan missen weten jullie mij te vinden haha O ik hoef niks te verkopen hoor! Heb gewoon mensen nodig voor oefen demonstraties