voorbereiden voor werk

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Lycke, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!!

Hierbij even een vraagje.

Ik ga over 1,5 week weer werken en mijn dochtertje gaat dan naar oma voor twee dagen.
    Nou vraag ik me af of ik haar nog een middagje of een ochtendje moet laten wennen?

Hebben jullie dit gedaan?
    Of hebben jullie je kind gewoon gebracht vanaf de dag dat je weer moest werken en niet eerst laten wennen??

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Lycke

mama van Joris ( 13 november 2007 ) en Sophie ( 16 april 2010 )

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Bij oma en opa heb ik het wel gedaan (al voor dat ik een baan had). Het kdv kon niet meer op korte termijn helaas (gaat hij dinsdag voor het eerst heen). Als je de mogelijkheid hebt zou ik het wel even doen, is voor je eigen gemoedsrust ook fijner denk ik?

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zo het doen, gewoon voor een half dagje. Kwaad kan het sowieso niet en ik denk dat zo'n oefenrondje voor jezelf prettiger is op je eerste werkdag.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb haar 2x voor dat ik aan het werk moest bij de gastouder gebracht. Om voor haar, de oppas en mezelf te wennen. 'k Merkte dat ik er de 2e keer al wat minder moeite mee had en toen ik aan het werk ging was 't helemaal prima.

5. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Ik heb zowel bij de gastouder als bij opa en oma eerst gewend. Ging allemaal prima en had ook zonder wennen gekund maar ik vond het zelf wel een prettig idee!

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb haar zowel bij opa en oma als de gastouder laten wennen. Het is voor je kindje, jou en degene die oppast toch allemaal nieuw. Opa, oma en de gastouder kunnen dan nog makkelijk even bellen als ze iets niet weten en ik vond het zelf ook wel prettig om eraan te wennen dat ze er even niet is.

Deel Deze Pagina