Wil verhuizen maar durf niet...

Discussion in 'De lounge' started by linda26, Sep 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    herkenbaar voor iemand?

Wij wonen in een prima huis in een prima straat en hebben allemaal prima buren. Maar in ons dorp is een bepaalde straat met superleuke huisjes en droom er al jaren van om daar te wonen. T zijn kleinere huisjes en ook ouder maar ze hebben echt de x factor. Elke keer als zich een kans voordoet om te verhuizen ben ik door t dolle maar word op t laatste moment zo bang om op te geven wat we hebben. Steeds word er dus weer afgehaakt zodat ik weer de veilige keuze maak. Maar na een tijdje komt dan weer t gevoel van... is dit t nou? Durf gewoon niet mijn droom waar te maken om een ouder huisje te kopen en op te knappen
    Wat moet ik daar nou mee... straks ben ik oud en heb ik nooit een droom durven najagen.

2. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Manlief wil trouwens wel meegaan in mijn droom maar vind t hier ook prima. Heel lief natuurlijk maar daar heb ik niet zoveel aan

3. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Dit is echt zo onwijs herkenbaar. Wij woonden ook echt in een hele fijne straat maar alle faciliteiten om de hoek.

Hebben na jaren twijfelen de stap toch genomen en hebben er echt totaal geen spijt van. Dit huis heeft zn fijne sfeer.

4. Keiblij

Keiblij Actief lid

Nov 5, 2011
    317
    269
    63
    Wij hebben onze vierkante, compleet afgewerkte, populaire blokkendoos verruild voor een oude, onderhoudsonvriendelijke, totaal niet gerenoveerde woning... gewoon omdat het gevoel zoooooo veel beter was. Meteen verliefd op het huis. Onze vorige woning was prachtig, maar voelde nooit als onze eindbestemming. Blij dat we de stap gezet hebben!

Bailey07 likes this.
  5. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Nou keiblij, dat klinkt echt exact hetzelfde als bij ons
    Fijn dat t voor jullie de juiste zet bleek!

6. Slinger

Slinger Actief lid

Aug 7, 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bij een huis moet je een goed gevoel hebben om er echt gelukkig (mee) te kunnen zijn. Ons vorige huis was voor de buitenwereld niet ideaal, en toch was het mijn huisje. Nu krijg ik steeds te horen: wat woon je daar heerlijk! Maar als ik dit huis in kon ruilen voor een ander had ik het gisteren gedaan. Je moet ergens echt een goed gevoel over hebben. In dit geval denk ik dat je voor je gevoel moet gaan, nadat je verstandelijk bekeken hebt of dit een haalbaar doel is.

7. Slinger

Slinger Actief lid

Aug 7, 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    O, en ik zeg dus zeker: doen!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij woonden prima. Had nooit het gevoel te moeten verhuizen. Maar toen bleek dat wij een nieuwe hypotheek met veel lagere rente konden gaan afsluiten en dus een stuk duurder huis konden gaan kopen zonder dat het echt idioot veel hoefde te gaan kosten. Ik vond het doodeng. Maar ik woon nu in een geweldig grooooooooot ouder (met heeeeel veeeeel onderhoud) sfeervol huis! Zou niet meer terug willen.

nizzie86, Keiblij and Bailey07 like this.
  9. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    De eerstvolgende keer dat er daar een huisje te koop komt en we kunnen het betalen... doe ik het!!!! Nu maar hopen dat dat geen jaren duurt. Heb inmiddels bij een bekende die er woont mijn interesse uitgesproken en zij helpt me in de gaten houden of er iemand gaat verhuizen! En ben alvast aan t sparen

Share This Page