Vanmiddag heb ik een sollicitatie gesprek gehad. Een ontzettend leuk gesprek bij een erg leuk bedrijf. Ik hoop echt dat het wat wordt... Maar we zijn ook druk aan het klussen voor een ukkie... Als deze baan doorgaat is dat waarschijnlijk per half oktober. Dan zou ik dus zwanger kunnen zijn inmiddels... dan moet ik straks in m'n proeftijd vertellen dat ik zwanger ben?! :-k Misschien loop ik nu wel heel erg op de zaken vooruit, maar heeft iemand hier ervaring mee? Ben er een beetje onzeker over.... Liefs Rena :flower:
Je hoeft pas uiterlijk drie maanden voor de uitgerekende datum te vertellen dat je zwanger bent, dus dan ben je de proeftijd al door. Verder moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt, vertellen of niet. Succes!
Ik heb deze situatie ook meegemaakt. Vorig jaar ergens begonnen en toen waren we al "bezig". En daar heb ik 8 maanden gewerkt, en noppes. En ik ben weer naar andere baan gegaan, en ik ben echt daar begonnen toen ik 2 weken bevrucht was... Dus het was wel beetje pijnlijk. Heb het wel na de proeftijd verteld, maar wel redelijk snel, want vond het nogal lullig. Je weet nooit wanneer het lukt, dus laat het zoeken naar werk je hierin zeker niet in de weg staan!
Ik ben ook druk bezig voor een 1e kindje en ook druk aan het solliciteren. Ik ga me er niet druk om maken hoor... Ik hoop dat je aangenomen wordt!
Precies je niet druk maken.... straks lukt het niet wij zijn al dik een jaar bezig! En komt het dan komt het volgensmij mogen ze je op die rede niet dumpen om het zo te zeggen.. tja en anders jammer daaaaaag je heb iniedergeval weer wat ervaring en hup hup hup op naar je nieuwe job!.... Veel plezier met klussen!