Thuiswerk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Dientje, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo

Ik ben al een tijd op zoek naar thuiswerk maar kan niks vinden heeft iemand misschien tips of een site waar ik thuiswerk kan vinden?

Groetjes nandine

2. Niet meer actief

in de kranten staan toch zat advertenties met thuiswerk?

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    @ gupsy

dat zijn meestal van die woekeraars! je moet eerst een 0900 nummer bellen vervolgens hang je 20 min aan de foon en dan krijg je een computer aan de telefoon dat duurt ook weer 15 min en dan moet je nog maar afwachten of je ooit geselecteerd wordt!
    dat zal ik dus niet doen Dientje , spreek uit ervaring....
    het is moeilijk om aan thuiswerk te komen je moet het echt via via hebben
    er is laatst een heel stuk van op de tv geweest geloof via radar of zoiets? de onbudsman reageerde er toen op misschien dat je daar meer info kunt krijgen...

wel weet ik dat look o look thuiswerk heeft, maar weet niet hoe of waar je je daar voor moet aanmelden. misschien gewoon even bellen?

succes ermee.

ps blijf natuurlijk dit lijntje ff volgen wie weet zit er wel iets voor mij bij en wat dicht in de buurt van mij is :-D

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja mandytjuh je hebt idd gelijk je moet steeds een 0900 nummer draaien en je moet zelf eerst betalen en dat vertrouw ik niet helemaal.

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    dientje...

je moet echt niet vooruit betalen voor administratie kosten of iets dergelijks of dat ze zeggen dat ze 25,- moeten hebben voor druk kosten of bemiddelings kosten! niet doen is dus allemaal zwendel...
    er zullen heus wel bedrijven tussen zitten die het wel goed bedoelen, maar 9 van de 10 is toch echt oplichterij!

6. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    EEn hele belangrijke tip...!
    Betaal nOOIT geen inschrijfgeld of bel 0900/0800 nummer voor thuiswerk...dat zijn allemaal oplichters....
    Heb er zelf ervaring mee gahad toen ik ongeveer 30 minuten aan de lijn hing om mezelf in te schrijven.
    Daarna nog gereageerd op vacature voor thuiswerk, moest je ook weer bellen, voor je het weet hang je weer n uur ofzo aan de lijn en zijn ze je gegevens kwijt ed....

Deel Deze Pagina