Beste dames, Aankomend weekend ga ik samen met het werk een week naar Kreta, we gaan elkaar evalueren. Mijn partner is hier ook bij, we werken op hetzelfde kantoor. Ik werk 24 uur. Ik ben dan zeven weken zwanger. Voel me alleen de laatste dagen super misselijk in de middag en ben bang dat ik me totaal niet kan concentreren tijdens de evaluaties. Ze weten dat ik zwanger ben, heb het ze wel moeten vertellen deze week ivm met de reis. Het zijn allemaal mannen met wie ik ga en het zijn niet de meest gevoelige mannen en erge feestbeesten. Ben zo bang dat ik kwaade gezichten krijg als ik met bepaalde dingen niet mee doe omdat ik me niet goed voel. Ik heb geen vast contract en wil niet dat me vriend ertussen in staat dat staat hij al zo vaak omdat ze het niet leuk vinden dat hij niet zo vaak meer mee feest sinds hij met mij samen is. Hoop dat jullie me een beetje begrijpen.....hoe zouden jullie je opstellen in zo'n situatie?
De geplande activiteiten meedoen zoveel je kunt. En voor de rest lekker je rust pakken. Indien je vriend zin heeft kan hij met ze meefeesten maar dat hoef jij toch niet elke keer te doen? Succes en ook veel plezier!
Ze weten dat je zwanger bent, en dus dat je erg moe kunt zijn. Het zijn dan wel mannen, maar misschien hebben sommigen van hen al eens een zwangerschap van hun vrouw meegemaakt? Dan kunnen ze zich vast herinneren hoe zíj eraan toe was, die eerste maanden. Doe mee aan de onderdelen waarvan je het nodig vindt en waarvoor je het op kunt brengen. Het borrelen en stappen laat je maar aan de anderen over. Kunnen zij lekker met de mannen-onder-elkaar zijn, en jij lekker op tijd je hotelbedje in. Misschien is er zelfs wel ruimte om voor of in de middag even een uurtje te rusten, daar kun je erg van opknappen. Zorg er verder voor dat je nooit een lege maag hebt, dat kan schelen tegen de misselijkheid.