boos op me werk

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by daantje86, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik werk sinds april dit jaar bij de wibra.

werk 24 uur per week en heb 3 maanden lang extra gewerkt omdat ze personeel te korte hadden vakantie en van alles.

nu heb ik voor het eerst gene oppas vandaag omdat oma ziek is en flink de griep te pakken heeft en niemand anders kan die ik te pakken krijg .

beld eik me werk op dta ik dus nog gene oppas gevonden heb zegt me cheffin ja ze kunnen je hierop ontslaan

kan wel janken

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Rond uit belachelijk! als je je altijd in zet voor je werk...

sterkte ermee

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ze mogen je daarvoor helemaal niet ontslaan dit is namelijk onmacht.
    Wat een mentaliteit zeg van je Cheffin, ik zou haar daar ook wel op aanspreken en zeggen dat je ook altijd klaar staat als hun hoog zitten.
    Sterkte en laat ons weten hoe het afloopt ;)

4. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    calamiteitenverlof!
    jij kan er niets aan doen dat je vaste oppas ziek is, je hebt je best gedaan een oplossing te zoeken, is niet gelukt dus..........
    Ze mogen hier niet moeilijk over doen (doen ze wel helaas, zo is dat bij de meeste werkgevers.....) En je bent eerlijk geweest, je had je ook zelf ziek kunnen melden, je doet het netjes, je wilt een vrije dag vanwege een zieke oppas.

suc6 met de oplossing........ enne laat je niet zomaar afschepen door je werkgever!

gr.
    wup

5. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik heb 2 keer me werk gebeld dat ik geen oppas heb en nu vindt het genoeg wnat hun ermee doen moeten hun weten ik kan er niks aan doen. ze mogen oma bellenze is echt ziek. sinds april pas de eerste keer dta ik geen oppas heb kom op zeg

ze moeten menselijk worden. voelde me al misselijk de laatste 2 dagen en nu nog beroerder.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Niet van aantrekken meis, laat ze maar lekker gaan.
    Je heb ze netjes op de hoogte gesteld en je neemt zelfs een vrije dag.
    Er zijn ergere dingen die een baas kan over komen, maak je niet te druk is niet goed voor je kindje. ( en als ze toch zouden proberen je te ontslaan wordt dit heel moeilijk aangezien je zwanger bent, geloof me gaat ze echt niet zomaar lukken)

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wat stom zeg! Maar je hebt ook recht op zorgverlof toch?. Nu is je kind dan wel niet ziek maar wel je oma. En je moet je kind verzorgen, en volgens mij als je aangeeft dat je ook je oma moet verzorgen heb je wettelijk gezien zelfs recht op. (maar zoveel verstand heb ik er niet van, maar via google kun je wel vanalles erover vinden)

Hopelijk doet je werkgever verder niet meer moeilijk! Wat een vervelende situatie!

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden

Share This Page